16 Mart 2012

Kar yağdı ve hastalık yine kapımızı çaldı

Şu saat ve uykusuzluktan ölüyorum. Bugün yeğenim Öykü'nün doğum günüydü. Akşam hep beraber bir kutlama yaptık. Eve dönüşümüz saat 12;30 gibi oldu. Begüm zaten daha oradayken koltukta uyuya kalmıştı. Bugün Akatlar'a tiyatro izlemeye gittiler kreşce. Zaten birkaç gündür kuru kuru öksürüyordu. Şu an itibari ile 38,5 derece ateşle yanıyor. Sürekli beni sayıkladığı için bende malesef uyku yok.

Buğra zaten salya-sümük durumunda. Öyle böyle değil. Bütün burun delikleri tamamen, dıştan dahil tıkanıyor. Sürekli aspire ediyorum ama banamısın demiyor. Bende de boğaz yanmaları, burun tıkanıklığı başladı. Allah sonumuzu hayretsin.

Pazartesiye kadar geçse bari. Pazartesi günü evde bir kuran okutmam olacak. Hafta sonu zaten davetliyiz. Nasıl olacak bilmiyorum. Umarım hepsiyle başa çıkabilirim. Allah'ın izniyle çıkarım inşallah.

Yarın Begüm'ü kreşede göndermeyeceğim. Evde yanımda olsun daha iyi ilgilenme fırsatım olur. Aynı zamanda diğer çocuklara da bulaştırmasın istiyorum. Zaten kızımla vakit geçirmeyi özlemiştim. Yarın bolca beraber vakit geçirir, oyunlar oynarız. Tabi bende hal kalırsa.

3 yorum:

  1. geçmiş olsun, bu ara bir hastalık furyası var malesef...

    YanıtlaSil
  2. nuryolu...16/3/12 12:55

    onlar ateşlenince farkında olmadan biz eriyoruz sanki.geçen ay bizde yakalnadık soğuk algınlığına,elma tarçın kaynatıp,bal karıştırıp içirdim iyi geliyordu.çok geçmiş olsun.allah kolaylıklar versin...

    YanıtlaSil
  3. Annekaleminden; çek teşekkür ederim.

    Nuryolu; deniyim hemen senin şu tarifi. Bakarsın bizimkilerede iyi gelir.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...