27 Mart 2012

Günaaaaydıııııın :)

Sabah sabah halsiz ama mutluyum. Allah bozmasın aman aman :)

Bütün annelere izleemelerini tavsiye edeceğim, keyifli bir komedi filmini paylaşmak istedim. Bu hafta içi izledik ve ben çok keyif aldım. Anneliği ve çetrefilliğini çok güzel ele almışlar.

Filme dair yorumları okuyunca şaşırdım aslında. Çoğu kişi beğenmediğini belirtmiş. Hani ne bekliyorlar anlamıyorum aslında. Gayet doğal, eğlenceli ve keyifli bir film. Bence izleyin.

Evet, aha, işte aynen böyle diyeceksiniz :)


MUCİZEYİ KADINLAR YARATIR



http://www.intersinema.com/mucizeyi-kadinlar-yaratir-filmi/

4 yorum:

  1. aman hep mutlu ol. filmi belki daha sonra izleme şansı bulabilirim.gerçekten komik şeyler izlemeye ihtiyacım var

    YanıtlaSil
  2. Nilhan teşekkür ederim canım. Hayırdır sıkkın gördüm seni. İlk fırsatta izle kesinlikle. Bu tarz filmler insanı alıp götürüyor, yerine neşeli keyifli bir hal bırakıyor. Benim dopingim her zaman filmlerdir.

    Özellikle ne zaman bunalıma girsem aynı filmi izlerim. Senelerdir böyle ''Pretty Women '' e özel hissetmek lazım bazen. Bunu kocalar başaramadığı zamanlarda filmler başarıyor. Ne yaparsın :)

    YanıtlaSil
  3. nuryolu...27/3/12 13:50

    sıkıntılı zamnlarda üstad bediüzzamanın bi sözü gelir aklıma'GÜZEL GÖREN GÜZEL DÜŞÜNÜR,GÜZEL DÜŞÜNEN HAYATINDAN LEZZET ALIR '. hayatı güzel görüp güzel yaşamak umudu ile.

    filmi en kısa zamnada izlemeliyim:)teşekkürler tavsiyen için...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...