30 Mart 2012

Begüm'ün ilk saç kesimi ( 26 / 03 / 2012 )






















Pazartesi akşamı, Orhan işten gelir gelmez ilk işimiz, kuaföre gidip Begüm'ün saçlarını kestirmek oldu. Birkaç haftadır kestirecektik fakat bir türlü fırsat yaratamamıştık. Her saç taramada kızımın canı acıyor, saçları kırılıyordu. Onu ikna etmem zor oldu ama artık saçlarının uçlarının çok kötü olduğunu ve her taramada bir sürü saçının koptuğunu söyleyince ikna oldu. Daha iyi ve daha sağlıklı saçlar gelecek yerine diye teselli ettik biraz.

Doğumdan bu yana hiç kestirmemiştik. Garibimize gitti tabii. Kuaförde saçının kesilen kısmını aldık. Hatıra olsun diye sakladık. İlkin biraz korktu. Koltukta tek oturmak istemedi. Bu yünden kucağıma ters bir şekilde oturdu ve abisi öyle kesti saçlarımızı.

Begüm kesim sonrası çok beğendi saçlarını. Şimdi daha kolay taranıyor. Güzel prensesimin bir ilkine daha şahit olmak ayrı bir mutluluk veriyor insana.

Oğluşumda babası ile beraber pek bi uslu, pek bir sakin sakin bekledi bizi. Orhan rahattı çünkü kuaför ikimizinde kullandığı kuaför. Hem erkek, hem bayan, hem çocuk kuaförü. Böyle olması bizim için daha iyi oldu tabi.

Güzel kızım seni çok seviyorum prenses

14 yorum:

  1. kıyamam senin gözyaşlarına:(başta biraz korkmuş galiba ama sonra mutlu olmuş.Güle güle kullan saçlarını begümcüm öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
  2. Sevilay'cım evet önce biraz korktu ama sonrası baya keyifli geçti. Çok teşekkürüz ederiz canım.

    YanıtlaSil
  3. oyyy çok güzel olmuş.ne zor şu çocuklara saç kesyirmek biz en son yarım yamalak geldik eve çok çirkin oldu ama ikna edemedik düzeltmeye öyle gezdik:)
    yine siz iyi durmuşsunuz.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Sezobigo; benim ikna etme sürecimde baya bir uzun sürdü aslına bakarsan ama neticesi güzel oldu gerçekten :)

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullansın yeni saçlarını çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Begüm yeni saçlarını güle güle kullansın, iyi olmuş kestirmek saçları daha çok canlandırıyor.Bizde ilk saç kesimimizi aynı gün yaptık...

    YanıtlaSil
  7. annekaleminden; çok teşekkür ederiz :)

    Ada ve biz;çok teşekkür ederiz. Desene ortak bir ilkimiz oldu :)

    YanıtlaSil
  8. ngürlü3/4/12 00:49

    benim minik prensesimm çok güzel olmuş saçların..bir ağlak bir güleç yüzünü yerim senin :) gülmek bu kadar mı yakışır benim yeğenime canım benim..iyi ki kestirdiniz saçlar baya canlanmış görünüyor..bu arada hayırlı olsun artık bi hatun daha eklendi artık ana kız beraber gidersiniz kuaföre :)

    YanıtlaSil
  9. Aynen valla Nursen. Kuaför aile kuaförümüz oldu çıktı :)

    YanıtlaSil
  10. Evet aynen ortak bir ilkimiz oldu ne güzel:)

    YanıtlaSil
  11. gözyaşlarını görünce ayyy yavrum dedim içim cızladı.anne olunca insan tüm gözü yaşlı yavrucakları alıp kucaklamak istiyor:)
    çok iyi yapmışsın.ben kızımın saçlarını 1 yaşına girince kendim kesivermiştim.gerçi saçı dalgalı yamuk yumuk anlaşılmıyor.şimdi daha canlı çıkıyorlar.
    saçları da kendileri gibi çarçabuk büyüsün kızlarımızın.

    YanıtlaSil
  12. Sevgi vallahi ben bile fena oldum kuaförde ilkin ama çaktırmadım. Şimdi çok memnun ama saçından. Artık tararken canım acımıyor anne, iyiki kestirmişiz diyor.

    YanıtlaSil
  13. Ama haksızlık senin son halin nerede.Hepsini eklemişsin ama finalde yoksun ,olmadı Selmacığım...
    Prenses çok güzel olmuş bu arada :)

    YanıtlaSil
  14. İlknur'cum valla ben o gün hiç birşey yaptırmadım saçlarıma. Sadece Begüm'ün saçları kesildi. Ben pazar günü hallettim kendimle ilgili kısmını :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...