11 Şubat 2012

Yüreğim yüreğinde atıyor Gamze



Birkaç gün önceye kadar hiç tanımadığım bir insanken, şimdi onunla yatıp onunla kalktığım oldun. Yüreğim hep seninle. Öyle büyük öyle dolu girdinki hayatıma inanamadım. Blogunu okuduğumda saatlerce ağladım. O kadar çok üzülmüştüm ki, paket paket sigarayı nasıl yaktım anlamadım.

Yazdıkların acıydı. O acı yüreğimi ezdi geçti. Asıl beni sarsan ise güçlü olduğunu yazılarından farketmiş olmama rağmen, pes edermişcesine yazdığın son yazılardı. Sonradan farkına vardım ki mesele pes etmek değildi, sadece korkmaktı. Güçlü olduğunu hissedebiliyordum, korktuğunuda.

Ama korkma arkadaşım. Rabbim yüreğime yaşanacak acıları önceden sezdiriyor benim. Ama ben sende böyle birşeyi hiç sezmedim. Aksine bu hastalığı yeneceğine dair hislerim. İnanıyorum. Aslada buna inanmaktan vazgeçmeyeceğim. Sende geçme arkadaşım.

İnternet dünyası seferber olmuş durumda. Hepimiz neler yapabileceğimizin peşine düştük. Seni yalnız bırakmayacağız. Sen sesimizi duy ve ses ver bize. Bizim gönlümüzdesin. Bizlerede gönlünde yer aç, güven ve rabbimden asla ümidini kesme.

Ben 34 yıllık yaşamım boyunca sadece ilk okul yıllarında namaz kılmışımdır. Senin sayende ve senin için dün başladım namaza. Akşam namazı ilk namazımdı. Elimde kitap, ilkokul çocukları gibi baka baka kıldım. Hep dua ettim sana. Namazın farzı bitip, sureleri okumaya başlayınca gözyaşlarım akın akın akmaya başladı. Bir yandan okuyor diğer yandan hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. 2 evladım salonda oynuyor, onların seslerini duyuyordum. Ama birtürlü ağlamamı durduramıyordum. Sonunda içime öyle büyük bir feraklık doldu ki. Rabbim yüreğimi ferahlattı. Akan gözyaşlarım umuttan yanaydı. Onu anladım. İyileşeceğine dahada çok inıyorum artık.

Ve her namaz vaktini sabırsızlıkla bekler oldum. Her namazımda duamsın arkadaşım.Her kıldığım namaz ve senin için ettiğim dualar o hastalığı söküp alsın senden. Rabbim kabul etsin.

Farkında olmadan insanların gönül gözlerini açıyorsun. Güzelliklere sebep oluyorsun. Bak; bana Allah yolundaki en güzel kapıyı açmama vesile oldun. Sen bana vesile oldun. Rabbim bizi ve dualarımızı vesile kılsın. Ömrüne ömür, sağlığına sağlık katsın inşallah.

Allahın izni ile Eşinle, biricik yavrunla geçireceğin güzel günler göreceksin inşallah. Bütün namazlarım senin, bütün dualarım sana arkadaşım.

Pazartesi günü gidip ilik bankasına başvuracağım. Kan gurubum 0Rh +. Umarım uyar ve Rabbim beni sana vesile kılar. Elimden ne geliyorsa yanınızdayım.

Gamze için neler yapılabilir derseniz burayı okuyun www.aylinanne.com

Gamze'nin eşinden yürek dolusu bir yazı, Güçlü bir babanın yazısı www.atakan310309.wordpress.com

2 yorum:

  1. allahtan ümit kesilmez dualarımız gamzeyle çok ağladım sabah sabah annelik böyle bişey işte..

    YanıtlaSil
  2. Selmacığım Gamze herkesin hayatına güzellikler getirdi.Bir çığlık attı hepimiz duyduk ,duyurduk.ne mutlu ki sana seni de ibadete yaklaştırmış...Hastalığını yendiği gün , nelere neden olduğunu duyup işittiğinde çok mutlu olacaktır...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...