8 Şubat 2012

Ocak ayından kesitler 1


Evde bol bol oynadık



Anneanneyi ziyarete gittik


Begüm'le puzzle yaptık

Oyun parkını top havuzuna dönüştürüp, top savaşları başlattık


Baran bize geldi, biz Baran'a gittik. Doyasıya hasret giderdik.




Begüm Baran'a fazlasıyla doyma fırsatı yakaladı


Ailece alışverişlere çıktık. Güvenlik yükseklerde dolaştık :)


Baba ile Buğra carrefourda alışveriş yaparken biz anne-kız Paris sirkini izledik.




Begüm'ün ilk sirk deneyimini ve ağzı açık izlediği gösteriyi nasılda sevdiğini farkettik. Sonrasında yine gelelim anne deyişine, sevdiği şeyleri dile getirme üslubuna aşık olduk.




Bir yandan gösteriyi izlerken, diğer yandan patlamış mısırı nasıl heyecanla yiyip bitirişine şaşırdık. Kutusunu atmaya kıyamayıp eve kadar getirmesine çok güldük.


Baba-oğul yakışıklılarımızın bizi sirk çıkışı arabada böyle beklemelerine pek sevindik.


Benimde fotoğrafımı çek diyen güzel kızımın şimarık pozuna bayıldık.

Sirk dönüşü halasına gitmek isteyen Begüm'ü kırmadık. Buğra kapı açılır açılmaz atıldı halasının kucağına, Baran'la beraber verdikleri bu pozu pek sevdik.

Kreşten eve döner dönmez top havuzuna girip, öğrendiği 20'ye kadar ingilizce saymayı en az 7-8 kere bana videoya kaydettiren kızımla aşk yaşadık.


Abla kardeş yaptıkları köpüklü banyo keyiflerine hayran kaldık. Bunlar ne zaman bu kadar büyüdü de beraber oynar hale geldiler diye şaşa kaldık.



Begüm'ün odasında habire birşeylerin yerini değiştirir olduk. O sevindikçe biz abarttık.


Son zamanlarda beraber uyumayı tercih ettiği oyuncağı oldu bu sevimli kaplumbağa.



Sonunda dergilerimizi çekmece yerine rafa koymaya karar verdik. Bulamıyormuş istediğini diğer türlü.

Anneannesinin Buğra için aldığı yeni yıl hediyesi olan caillou puzzle'na el koyduk.Zaten 3 yaş içindi ne yapalım yani :)


1 sene önce aldığımız zıp zıp topunu yeni yeni sever olduk. Üstünden inmemeye başladık.

Babamızn çocukluğundan kalma bu aşhap ev şeklindeki gece lambasına el koyduk.


Begüm kreşte iken gün boyu bu evle uğraştım.
Kablosunu söktüm tamir ettim. Evin içinden geçmesini sevmediğim için arkasından delip ordan geçirdim.
Sakallı ipten perdeler yapıp yapıştırdım.
Pencerelerindeki camları söküp çıkardım. Oynarken yaralanmalara mahal vermemek için.
Bahçesindeki ön ceplere bulaşık süngerinin yeşil kısmını söküp yapıştırdım. Böylelikle çim görüntüsü verdim.
Yeni yıl süsü olan yonca şeklindeki keçeyi ağaç niyetine kullanıp yapıştırdım bahçeye. Üzerinede minik boncuklardan yapıştırdım. Elma ağacı olsun diye.
Begüm'ün kopan tokasının şapkasını, süpriz yumurtalardan çıkan sarı çubuğa yapıştırıp, bahçe şemsiyesi yaptım.
Bahçeyi yapma çiçeklerimden kopardığım minik çiçeklerle donattım.
Evin içine minik bir yeşil halı serdim. Oyuncak bebek yatağını ve seramik minik bebek figürlerinide oyun oynuyorlarmış gibi halının üzerine koydum.
Işıklarınıda yakıp öyle bekledim Begüm'ün gelmesini. O gün annem ve anneannemde bendeydi. Begüm krşten gelir gelmez gösterdim süprizimi ve bayıldı. Anneannesine gidip '' anneanne, annem ne güzel bir süpriz yapmış benim için dimiii'' derken duydum ve bana gelip anneeee çok teşekkür ederim dedi. Omutlu oldu ya dünyalar benim oldu.


Ertesi gün kreşten gelir gelmez daha önce almış olduğum 3 boyutlu ev puzzle'nı hediye ettim ona. Acayip sevindi ve koyulduk hemen yapmaya. Ortaya bu şeker ev çıktı işte.






Kendi törpüledi ve benim yardımımla tabi kendi yaptı evini. 

7 yorum:

  1. maşallah Selmam.. daim olsun huzurunuz inşallah.. Ben o eve bittim, nasıl sıcacık ısıtıyor insanın içini..

    YanıtlaSil
  2. Evini görünce içime su serpildi, demek ki oyuncak dükkanı olan tek ev benimki değil diye:))))

    Kızına bayıldım maşallah çok tatlı...

    YanıtlaSil
  3. Deliş amin canım, cümlemizinkini inşallah. O evi bende çok seviyorum. İçine mobilyada aldık daha şeker oldu :) o okuldayken ben oynuyorum bazen :)

    Ballı Lokmam; bu uzun süredir oyuncak almamış halimiz aslında. Heleki Buğra için hiç oyuncak almadık. Begüm'ün bebekliğinden itibaren fazla abartmışız galiba biraz :) şimdi genelde kitaba ve puzzle'lara yöneldik.

    YanıtlaSil
  4. buğracım ne kadar tatlısın öyle maşallah sana:)tüm aile çok güzel vakit geçirmişsiniz allah daim etsin inş canım.

    YanıtlaSil
  5. selma hep soracağım unutuyorum hatta gecen gün rüyamda seni gördüm orada soruyordum:))
    sorum ;
    sizin evde halı yok galiba yani halıflex gibi tümden kaplı dimi.Peki zor olmuyor mu yıkanması silimes vs.ama çok da güzel duruyor.tabi sakıncası yoksa:)

    gecen gün banyodayken bende aynı şeyi eşime söyledim ne çok büyümüş bizimki diye:)

    ahh ne güzel ikincide büyüyor selma artık 1-2 sen sonra daha rahat edersin inşallah kendine daha çok zamn ayırısın.

    YanıtlaSil
  6. Sevilay; teşekkür ederim canım. Yenilesi oldu bu aralar sorma. Onunla aşk-meşk etmekten başka birşey yapamaz oldum :)

    YanıtlaSil
  7. Sezobigo; canım evet tüm odalar, ve antre dahil halıflex. Sadece hol, banyolar ve mutfak granit. Hol ve mutfakda normal birer küçük halım var.

    Temizliğine gelince halı yıkama firması çağırıyorum genelde. Geri kalan zamanlarda da elle siliyorum. Aslında evet çok zor ama çocuklar küçükken daha iyi geliyor bana. Düşseler bile biryerleri acımıyor veya halıflex normal halılara göre çok kalın olduğundan yerde oynasalar bile üşümüyorlar. Alıştım artık.

    Ama okula başladıkları zaman salonu parke yaptırmaya kararlıyım :)

    Aslına bakarsan ben şimdiden başladım artık kendime zaman ayırmaya yavaştan yavaştan. 1-2 sene sonra beni tutabilene aşk olsun :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...