28 Şubat 2012

Hafta sonu aktivitemiz orman yapmaktı :)








Cumartesi akşamıydı. Buğra uyumuş, babamızda dışarı çıktımıştı. Begüm'ün canının sıkıldığını gördüğümde aklıma 3 haftadır ona söz verdiğim ama birtürlü yerine getiremediğim bir aktivite geldi.

Biriktirdiğimiz malzemelerle bir orman yapmak. Begüm'e ''annecim orman yapalım mı ''dedim ve gözlerindeki ışıltıyı gördüm. En sevdiği şeydi kes, boya, yapıştır aktiviteleri. Serdik bir örtü salonun ortasına ve bütün malzemeleri topladık ortaya.

Büyük bir karton kutu vardı. Onun bir kenarını kesip zemin yaptık. Tuvalet kağıdı ve kağıt havlu rulolarını ağaçların gövdesi olarak kullandık.Bunları kahverengiye boyayıp, bir kenarına karşılıklı 2 cm'lik kesikler attık.

Ağacın üst kısmı için kartona çizip kestim ve yeşile boyayıp, Begüm'ün isteği üzerine elma ve portakal ağacı olarak tasarladık onlarıda. Ardından kesikler attığımız rulolara geçirerek, karton zemine yapıştırdık rastgele.

 Bunları yaparkende bir yandan çikolatalı pudinglerimizi indirdik mideye. Koltuğun kenarında duran kase kanıtı zaten :)

Tatataaaaaam orman hazır. Sonra, sürpriz yumurtalardan çıkan oyuncaklarını ve minyatür oyuncaklarını da kullanarak orman hayvanlarımızı yerleştirip oyunumuza başladık. Biz bu ormanı yaparkende, oynarkende acayip zevk aldık. Çocukların hayal güçlerinin sınırı yok. Hayvanları konuşturmakla kalmayıp, kendiside bize dinazorlar nasıl saldırı ve ses çıkarırmış onu bile gösterdi kızım :)

Seni çok seviyorum meleğim. Çok eğlendim hemde çok. Sırada deniz var. Bakalım denizi nasıl yapıcaz :)

5 yorum:

  1. Ormanınız baya eğlenceliymiş ,konuşmaları duymasak da görüntü güzel Selmacığım :)))
    İyi düşünmüşsün gülüm , ben bu konularda kısırım galiba.Aklıma hiç gelmez böyle kes yapıştırlar, özendim vallahi :)

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflar çok çılgın olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. bizde çok seviyoruz kes yapıştırları,ne güzel anne kız keyifle vakit geçirmişsiniz:))ormanınız harika olmuş tebrikler ikinizide:)

    YanıtlaSil
  4. İlknur tatlım valla acayip eğlenceli. Begüm bahane aslında ben bayılıyorum böyle şeylere. Orta okulda iken devasa ev maketleri yapardım ve okul kermesinde satılır, döner sermayeye katkı olurdu. Hep sevmişimdir ben böyle şeyleri :)

    YanıtlaSil
  5. Özlem; valla anca bu kadar oldu :)

    Sevilay; sağol canım, ne güzel dimi. Çocuklarla böyle vakitler bizide yeniden çocuk gibi oynatıyor aslında :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...