13 Ocak 2012

Holde mini disko :)



Dün akşam çocuklar tam anlamıyla çozuttu. Hangi oyuncağı çıkarırsam çıkarayım doğru dürüst oynamadılar. Sürekli peşime takılan iki haşarı ile uğraşmaktan bunalınca, topladım holdeki halıyı. Getirdim en sevdikleri müzikli, hereketli oyuncakları, hepsini aynı aynda çalıştırdım.

Begüm ''annnneeee'' diye sevine sevine geldi. Ardından Buğra emekleye emekle hızla peşine takıldı. Kambersiz düğün olmayacağı gibi anneannesiz oyun olmaz diyerek annemde katıldı, costu hepsi birden. Hol bir anda, bütün oyuncakların ışıklı olması nedeni ile mini bir diskoya döndü. Eğlendiler ve değişik geldi onlara. Bende böylelikle bir nebzede olsa peşimde kimse olmadan hallettim işlerimi.

Çok eğlenceliydi ama çooookkk. Bayılıyorum ben bu oyuncaklara zaten :)

5 yorum:

  1. NURYOLU...13/1/12 13:13

    bende böyle çaresiz zamanlar için cd'lerden minik bi disko topu yaptım. oğlum bayıldı resmen.o kadar saf tertemiz bi dünyaları varki küçücük şeylerden şaşırtıcı derecede mutlu olabiliyorlar...

    YanıtlaSil
  2. bıcırklarım benim.hele buğranın emekleyerek gelmesine bayıldım.teyseniz size kurban olsuuuun

    YanıtlaSil
  3. Nuryolu aynen öyle valla, bu arada merak ettim ben o CD'den disko topunu bak şimdi :)

    Semoş Buğra yakında yürür. Az kaldı. Yandım işte o zaman :)

    YanıtlaSil
  4. selmam valla ben kötü bir anneyim galiba böyle sesli oyuncakların pilini çıkarıyorum pili yok diyorum çünkü kafam kaldırmıyor:))sen hemde 3 tanesini birden açmışsın bravo valla:)keşke bende böyle eğlenebilsem eğlendirebilsem:))

    YanıtlaSil
  5. Delimişin tatlım sen. Adı üstünde müzikli oyuncak. Aaaaaa kafa kaldırmıyormuş :) genciz biz genç. Duymiyim böyle şeyler :)

    Bu dünyada bir daha çocukluğumu yaşama şansımız yok. Otur oyna sende. Önce sen tadını çıkar, sonra çocuğun :) Ama asla kötü anne değilsin :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...