5 Ocak 2012

Bugün benim doğum günüm


Evet, bugün benim doğum günüm. En azından kimlikte yazan. Aslında 01.01.1978 doğumluyum. Yeni yıl sabahı saat 08:30'da 2,250 gr doğmuşum ve bazı sorunlardan dolayı 4 gün küvezde kalmışım. Ayın 5'in de taburcu ettikleri için, babamda kimliğimi o gün çıkarttırmış ve bu nedenle kimliğe 5'i yazılmış.

Kendimi bildim bileli 5'in de kutlarım. Hoş daha da iyi oluyor. Yoksa benim uyanık ailem yeni yıl ile doğum günü kutlamamı bir seferde yapıp çıkacak işin içinden :)

Öncelikle; yukarıda ki fotoda göründüğüm gibi tekrar zayıf olmak istiyorum. İlk dileğim bu. Bu foto 5 yıl öncesine ait. Arada 10 kg fark var. Şu emzirme muhabbetlerim bitsin, ilerleyeceğim bu zayıflama yolunda.

İkinci dileğim ise, ailem ve tüm sevdiklerimle geçirebileceğim, sağlıklı, huzurlu, mutlu, neşe dolu bir ömür kendim için.

Yolun yarısına 1 kaldı ama ben hayata sanki yeni başlamış gibiyim :)

8 yorum:

  1. Dogumgunun kutlu olsun :) Dileklerinin gerceklesmesini ve cok mutlu olmani diliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Doğum günün kutlu ve mutlu olsun Selmam.. emzirlerimiz bitsin hayırlsııyla Anka kuşu gibi küllerimizden yeniden doğacağız inşallah.. :)

    YanıtlaSil
  3. NURYOLU...5/1/12 13:52

    iyiki doğdun.rabbim evlatlarınla ve eşinle hayırlı uzuun bir ömür nasip etsin... MUTLU YILLAR ...

    YanıtlaSil
  4. Didem çok teşekkür ederim canım

    Delişim teşekkür ederim canım, inşallaaaaah diyorum. Yeniden, yeniden, yeniden doğalım :)

    Nur Yolu çok teşekkür ederim. Şöyle büyüüüük bir AMİN diyorum :)

    YanıtlaSil
  5. nce nice güzel sağlıklı mutlu senelere inş,sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Otuzundansonra; çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  7. doğum günün kutlu olsun selma...yeni yaş önce sağlık ve huzur sonrasında da tüm bu dilekleri getirir inşallah :)

    YanıtlaSil
  8. Bahriye'cim çok teşekkür ederim. Amin inşallah getirsin canım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...