6 Ocak 2012

Bugün 34 oldum :)




















Bugün 34 oldum. Tamı tamına 34 yıl. Hiç boş geçmedi ama hayatım. Yaşadığım hergün dolu her günün ayrı bir anısı oldu hayatımda. Yolun yarısına 1 kaldı ama. Olsun 1 kalsın, benim gönlümde çok kaldı.

Gelelim akşamın nasıl başladığına. Annem sağolsun dünden geldi bana. Bu gün beraberce hallettik bütün hazırlıkları. Tabi biz büyüklerin doğum günleri çocukların ki gibi olmadığı için o kadar teferruata gerek kalmıyor ve insanı delice yormuyor. Biraz temizlik, biraz pasta börek, 2 mum, bir de davetliler. Tamamdır işte. Yorulmadık mı ? elbette çok yorulduk yinede. 2 çocuğu unutmamak lazım bu hazırlıklar arasında.

Akşam Aşkımcığımın getirdiği o mis kokulu çiçeklerle güzel başladı benim için. Begüm açmış babasına kapıyı. Ben diğer odadaydım. Anne bak geldiler diye çağırdı beni. Bak anne ne almış babam sana diye sevinçle söylendi durdu. Kapıyı açtığımda Begüm'ün elinde koca buketi görünce çok mutlu oldum. Çiçekleri çok sevdiğimi bilir zaten aşkım sağolsun :)

Ardından misafirler geldi. Kutlama başladı. Pasta geldi, mumlar üflendi, hediyeler kabul edildi ve ziyafete başlanıldı. Çocuklarla oyunlar oynanıp, ardından çaylar yudumlandı.İki sohbet muhabbet geceyi sonlandırdık.

Gündüz Begüm bana '' anne o vurunca patlayan şeyden de olacak dimi'' dedi. Anladım; pinyatadan bahsediyordu. ''hayır kızım, o sadece çocukların doğum günü kutlamalarında oluyor. Büyüklerinde olmuyor'' dedim. Tabii biraz üzüldü ama benim yerime mumları üfleme ve hediyeleri açma fikri mutlu etmeye yettide arttı onu.

Bol bol kuzen kuzene oynayıp, evin altını üstüne getirip doydular birbirlerine.

Bu özel günümde yanımda olan bütün aileme, ayrıca; mail, mesaj,blog ve facebook yoluyla doğum günümü kutlayan herkese binlerce teşekkürler.

13 yorum:

  1. ne guzel olmuş hep çocukların dogungünümü kutlanacak yanii.
    yenı yasınız hayırlıolsun ınsallah..

    YanıtlaSil
  2. NURYOLU...6/1/12 12:24

    yeni yaşınızın size bir ömür mutluluk getirmesi dileği ile...huzur ile...sağlık ile...neşe ile.DUA İLE...

    YanıtlaSil
  3. Nohut oda;çok teşekkür ederim.

    Nuryolu; sağolun, çok teşşkür ederim

    YanıtlaSil
  4. tekrarda doğum günün kutlu olsun canım nice senelere sevdiklerinle sağlık ve huzurla inş..

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil
  6. sağlıklı mutlu ve huzurlu bir yaş diliyorum maşallah çok güzel çok mutlu bir aileniz var allahım ömür boyu bu mutluluğu sizden esirgemesin

    YanıtlaSil
  7. Analı kızlı her telden; güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  8. Biraz geç bir yorum olacak ama doğum günün kutlu olsun yeni yaşın huzuruna huzur neşene neşe katsın dilediğin ne varsa tek tek kabul olsun

    YanıtlaSil
  9. Estağfirullah, çok teşekkür ederim güzel dileklerinize.

    YanıtlaSil
  10. Doğum günün kutlu olsun Selmacığım ,nice yaşlara ...sağlıkla ve huzurla geçireceğin bir ömür dilerim , sevgilerimle canım..

    YanıtlaSil
  11. Tatlım çok teşekkür ederim Dileklerine amiiin diyorum canım, sağol :)

    YanıtlaSil
  12. selma ben bu yazını görmemişim face kutlamıştım ama özür dilerim:(
    yeni yaşın kutlu olsun mutlu seneler arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  13. Estağfirullah canım, lafı bile olmaz. Hem sen kutlamıştın :) he dersen ki ben her ortamda kutlamak istiyorum diye o ayrı, fazlası göz çıkarmaz :) memnun olurum :) şaka bir yana çok teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...