27 Ocak 2012

Begüm ve boyama














Boyama yapmayı çok seviyor. Sulu, kuru, pastel, parmak her türlü boyayıda. Tuhaf olan karakterlerin, ya ince ayrıntılarını boyuyor, yahut da tamamını tek renge. Özellikle siyaha komple boyamayı seviyor. Diğer renkleride kullanıyor ama genelde siyah oluyor yaptığı boyamalar. Örnekli boyama kitaplarından, sevdiği çizgi film kahramanlarına kadar yığınla boyama kitabı var. Birkaç tanesini yayınladım. Geneli bu fotoğraflardaki gibi boyanmış.

Önceleri bak kızım bunun şurasını ve bu renge, bunun burasını bu şekilde gibi öğretmeye çalışıyordum. Sonra vazgeçtim. Çünkü hayal gücü onu neye sürüklüyorsa, içinden ne geçiyorsa öyle yapsın istedim ve günden güne değişir oldu boyama stilleri.

4 yorum:

  1. bizimkide sulu boya hastası ama gelişi güzel nereye denk getirise fırçayı:))
    ne güzel iyi ki yayınlamışsın ona hatıra kalır:)

    YanıtlaSil
  2. İki gün sonra kaybolur, yok olur, bu yüzden yayınlıyım da ileride neler yaptığına şahit olsun istedim. Onlara dair herşeyi hatıra olarak yayınlamak istiyorum zaten.

    YanıtlaSil
  3. Daha önce sitemizde hep kitap ödüllü yarışma duyuruları yaptık. Bu sefer de sizlerden köy okulunda kurulacak kütüphane için kitap talep ediyoruz. Evinizde boş duran kitaplarınızı okulumuza yollamanızı rica ediyoruz. Aynı zamanda bu projemizin daha geniş kitlelere ulaşması açısında blogunuzdan duyurursanız çok memnun oluruz.
    Detaylı bilgi için: http://www.kitapkolik.net/koy-okulu-icin-kutuphane-projesi (projenin yürütüldüğü web site)

    YanıtlaSil
  4. Kitapkolik; yarın size elimde olanlardan biraz kitap kargo edeceğim. Arkadaşlardan da biraz toparlayıp daha sonra tekrar göndermeye çalışırım.

    Sevgiler,

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...