3 Ocak 2012

2011'den son kareler



Hasta ya, nazı geçiyor zillinin işte bize. Yoksa zor görür benim laptopumu :)


Dayı-yeğen oyun



Çocuklar evin neşesi derler ya, işte bu fotoğraf buna çok güzel bir örnek






Begüm yeni yıl hediyelerini dağıtıyor



Buğra halasının hediyesini pek sevdi. At üstünde şovalye


Halasının hediyesini pek beğenen kızım her zamanki gibi hemen üstünde bir deniyor.


Ve ardından teşekkür sarılması




Annenin hediyeside unutulmuyor tabi :)


Kuzenler oyun keyfinde


Hala kucağı pek tatlı gelmiş :)


Seni kıskanç yakışıklı. Nasıl da hemen anneye yanaşıyor :)


Enişte-yeğen pozları


Alem yakışıklı görsün. Maşallah tütütü 41 kere hemde. Oğlum ben seni fena mıncırırım da anana dua et :)


Halası gidiyor diye ağlıyor prensesim



Biz bir aileyiz



Baba oğul neye bakıyorlarsa öyle !


Ana-oğul pek bir havalılar. Montlara dikkat :)


Gecenin ilerleyen saatleri ve çekirdek aile pijama kıvamına büründü




Oyunlar oynadık ve güldük bol bol



Binbir surat Begüm


Top havuzu yetmedi, birde doğum gününden kalan balonlarla, balon çadırı yaptık kendimize :)


31 Aralık güne güzel başladık. Akşam saat 6 gibi annemin yeni yılını kutlamaya gittik. Hediyelerini verdik ama birde baktık ki Begüm ateşlenmeye başlamış. Neyse, çocukları anneme bırakıp 1 saatliğine carrefour'a uğradık. Anneme döndük, 2 bardak çay içip kaçtık.

Ordan kayınvalidemlere geçtik. Orda da hediyeleştik ve yeni yıllarını kutlayıp eve döndük.

Döndükten sonra Nursen'ler bizim yeni yılımız kutlamaya uğradılar. Kutladık, hediyeleştik ve birer fincan kahve eşliğinde iki sohbet ettik. Ardından onlar gittiler ve bizde pijamalarımızı giyip geceye öyle devam ettik.

Buğra 10 gibi uyuya kaldı. Begüm'ün ateşi git gide yükseldi. Şurup üstüne şurup. 12'ye 8 kala Buğra uyandı ve yeni yıla dördümüz hep beraber girmiş olduk. Atılan havayi fişekleri izledik camdan. Birbirimizn yeni yılını kutladık. Çocukları uyuttuk. Biraz daha oturup bizde uyumaya koyulduk fakat sabaha kadar nöbet tutmak zorunda kaldım.

Begüm'ün ateşi 39,7'leri gösterdi. 3 kere ılık duş, 2 saatte bir şurup. Dönüşümlü olarak farlı şuruplar.5 saatte bir fitil, başına ıslak bezler, çıplak bir şekilde uyutabildim meleğimi sabaha kadar.
Ertesi günde aynı şekilde seyretti durumu. Dün sabah uyandığında hiçbir şeyi kalmamıştı. Hatta satt 4'de doktora kontrole götürdüm. Gayet iyi ateşlenmesi birinden grip bulaşmış ondandır dedi. Gribal hiçbir durumu yok, sadece ateş yapmış oda geçmiş dedi. Gerçekten dün tamamen iyiydi.

Ona güvenerek bu sabah kreşe gönderdim. Tabi şuruplarınıda ama saat 1,30'da öğretmeni aradı ve Begüm'ün ateşlendiğini, ateşinin 38,5 olduğunu ve fena öksürdüğünü söyledi. Hemen göndermelerini söyledim.

Kızım eve geldi. Ateş fena, öksürük fena. Hemen kase kahvaltı hazırladım. Böyle durumlarda ondan başka birşey yiyemiyor. Fitil koydum. Rahatladı ve koltukta salonda uyuya kaldı. Buğra'yı da uyuttum. İkisi de öyle bir uyudular ki 4,5 saat. Bu sırada bende hiç ses çıkarmadım ki rahat rahat uyusunlar diye.

Ütülerimi yaptım. Et kaynatıp, susuyla mercimek çorbası, etiyle patates yemeği ve dün Begüm'ün istediği mısırlı pilavı yaptım. Bulaşıkları boşalt, kalanı elde yıka, kurula, yerleştir. Evi topla. Oyuncakları düzenle. Akşam oldu. Ama bu kadar uzun süreli uyumaları onlarada bana da iyi geldi. Hem işlerimi kolaylıkla bitirmiş oldum, hemde uyandıklarında sadece onlarla ilgilenebilecek zaman kalmıştı bana. Hala ateşli ama mışıl mışıl uyuyor Allah'a şükür.

4 yorum:

  1. ngürlü4/1/12 00:15

    üç gündür yokluyorum neyse ki yüklemişsin fotoları :) çok datlu çıkmış hepsi..
    akşamdan beri baranın da ateşi var, ben de yatmadan evvel şurup içirdim, bu ne yahuu bir türlü düzelemediler kuzucuklar :(

    YanıtlaSil
  2. Daha ne fotolar var görmelisin. Hepsi birbirinden güzel. Baran'nın fotosu nasıl ama ? :)

    Gitmiyor bu hastalık. Dönüp dolaşıyor sadece. Çok mu ateşi?

    YanıtlaSil
  3. Kareler harika tüm yılınız böyle huzurlu,mutlu geçsin canım.
    Hastalık haberine üzüldüm inşallah bir an önce toparlar prenses bu aralar yine salgın var :((

    YanıtlaSil
  4. İkiz Annesi; teşekkür ederim canım. Umarım hepimizin harika geçer bu senesi. Alıştım ben hastalıklara artık yaa :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...