30 Aralık 2011

Kreşte yeni yıl partisi


















En çok sevdiği arkadaşı Bihter'le sarmaş dolaşlar yine. Nasıl da tatlılar ama




Öğretmenleri, içi süpriz yumurta, kare çikolata ve şu çokomelmiydi neydi işte ondan koydukları hediyeler hazırlamışlar bizim afacanlara. Begüm eve gelir gelmez açıp yedi hepsini :)




Bugün kreşte yeni yıl partisi düzenlendi. Begüm çok heyecanlıydı sabah giderken. Noel kız kıyafetini akşamdan hazırladık. Sabah beni hiç yormadan hemen giyindi.

Kreşten, hafta başında bir not geldi. Perşembe günü yeni yıl partimiz var. Noel baba gelecek ve çocuklara hediyeler dağıtacak. Bu yüzden çocuğunuz için bir hediye alıp gönderirmisiniz diye.

Bende hemen bir çift pofuduk patik aldım ona ve gönderdim. Köpek delisi kesildi bugünlerde başımıza. Eve köpek bile almak istiyormuş. Bende köpekli pofuduklar aldım ki aklı kalmasın :)

Bugün partide noel baba gelmiş ve hediyelerini dağıtmış. Çok sevmiş hediyesini. Arkadaşlarına neler gelmiş diye sorduğumda; ''barbi bebek anne'' dedi. Peşine hemen ekledi ''banada alsana annecim''. Cevap, tamam kızım. Almayı düşünüyormuyum ! Hayır. Çünkü evde zaten daha kutusunda duran birsürü bebek var ama oynayan yok. Begüm bebeklerle pek oynamaz. Ama bu aralar ne görse ister oldu. TV reklamlarında bile gördüklerini istiyor. Bu ayrı bir durum herhalde. Yeni bir dönem daha mı geçiriyoruz ne. Her gördüğünü isteme dönemi. Neyse anlayışlıda, ısrar etmiyor.

Sonra sihirbaz gelmiş. Pür dikkat izlemiş. Fotoğraflarda öyle görünüyor. Kreşten döner dönmez bir anlatışı var '' anne, adam bir bardak sütü başımızdan boşalttı ama üstümüze hiç dökülmedi, biliyomusun'' diye diye. Çok eylenmiş bugün çok. Eve gelir gelmez hemen yılbaşı ağacının yanına koştu. '' annecim, artık hediyemi açabilirmiyim'' diye sordu. Hayır kızım, yılbaşında, yani cumartesi akşamı açıcaz hediyeleri.'' Ama biz okulda bugün açtııık '' diye geldi cevap hemen. Siz erken bir kutlama yaptınız annecim dedim tabi.

Arkasından hemen bir soru sıkıştırdı '' anne noel baba gerçek değil di mi'' cevap'' değil kızım, nasıl palyaçolar , palyaço kıyafeti giymiş abilerse, noel baba da öyle. İçinde abiler var. Noel baba kıyafeti giyiyor sadece.'' Çok komik dimi annecim diye de ekliyor sonunda.

Parti harika geçmiş, eğlenmiş, hediye almış, dans etmiş, sihir gösterileri izlemiş. Mutlu olmuş kısacası. O mutlu iken ben daha mutlu. Geldiğinden yatana kadar dans ettik evde. Sürekli müzik açık, anne hadi, baba hadi diye diye kaldırdı dansa bizi. Gören deli der. Ana-baba-kız salonun ortasında dans ediyor, evin minik erkeği de bu üçlüyü alkışlıyor.

Ardından baya bi yorulmuş olacak ki uyudu babayla hemen. Orhan'dan ses yok hala. Oda uyuya kaldı galiba yanında :)

4 yorum:

  1. Çok tatlı görünüyorlar hepsine kocaman maşallah :) Benim cadılar da yarın kutlayacaklar ben heyecanlıyım onların yerine:)))

    YanıtlaSil
  2. Herşey çocuklar için değilmi? Ne kadar mutlu görünüyorlar. Yeni yılda da hep güzsün yüzünüz, mutlu yıllar:)))

    YanıtlaSil
  3. İkiz Annesi; bende çok heyecanlanmıştım. Saat başı okulun facebook sayfasına bakıp durdum. Acaba fotoğraf yüklemişler mi diye. Hayat çocuk olunca başka güzel işte :)

    Ballı Lokmam; Aslında bizler içinde be :) yeter ki bizde içimizi şen tutalım. Canım amin, hepimizin yüzü gülsün. Mükemmel bir yıl geçirelim inşallah

    YanıtlaSil
  4. bu yılbaşı en karlı kızım oldu. ama hala hediyelerini ağacın altına koyamadım.

    bizim de partimiz bugün. bakalım ne anlatacak cimcimem?

    fotoğraflarda ben bile eğlendim. onlar nasıl eğlenmesin ki?

    Selmacım yeni yıl yeni umutlarla gelsin inşallah. Mutlu yıllar

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...