18 Aralık 2011

Hastalık bumerang gibi dönüp dolaşıp geri geliyor bize






Begüm'ün kelebekleri. Bu seneki doğum günü pastası; kelebekli, çiçekli ve ay-yıldızlı olmalıymış. Öyle istiyormuş. Talepler şimdiden başladı bakalım.



Kreşe ilk gittiği gün yaptığı el izi


En sevdiği kitapları bu aralar bunlar ama dördüncüsünü bulamadık. Buna üzülüyor miniğim.


Kitap tutkunu oldu bizimki. Sonunda tamamlanan bir serimiz. Toplam 30 kitaptan oluşuyor ve küçük hanım her gitiği yere çantasında kesin bir tanesini taşıyor.


Kütüphanesine yeni eklenen bir kitap daha.



Önümde bir hafta var. Buğra'nın doğum günü hazırlıklarını tamamlamam için. Henüz sadece tabak, bardak muhabbetini halledebildim. Onuda bugün. Bugün bir parti malzemeleri satan yere gittim ve kafamdaki konsepte uygun bulduğum ne varsa aldım. Çocuklarla beraber yaptık alışverişi. Hasta hasta. Ardından küçük çaplı bir market alışverişi yapalım dedik. Begüm alışveriş yapacağımız marketin bulunduğu pasajı bir güzel kusarak suladıktan sonra zor oldu tabi.

eeee baba benim 10 dakikalık yokluğumda hasta kızı tramblende zıplatırsa olacağı buydu zaten. Eve dönüldü, yemek yenildi ve 2 bardaklık çay keyfim için kaçtım kütüphaneye.

Orhan birazdan maç yapmaya gidecek. Bende çocukları yıka,yatır seramonisine geçicem. Yorgunluktan ve hastalıktan iliklerime kadar ağrıyorum.

3 gündür hastayız. Buğra, Begüm ve ben. Ben hem grip, hem boğazlara enfeksiyon kaptırmışım. Begüm ve Buğra'da ise sadece boğaz enfeksiyonu Lakin Buğra'da bu hastalık burun akıntısı ve öksürük olarak seyrederken, Begüm'de 3 gündür gece-gündüz düşüremediğimiz 38,5'lu ateşler, bol bol kusmalar, burun akıntısı ve fena bir öksürük. Yani en hastamız Begüm. Ardından ben ve Buğra geliyor. Koca ise zımba gibi maşallah tü tü tü diyeyimde aman nazar değmesin.

3 gündür yemek bile yapamadım. Evde pişmiş olarak sadece tarhana çorbası vardı ve ben cuma gününden beri yemek yapamıyordum. Cuma günü zaten hiç yataktan çıkmadım. Orhan izin alıp bize baktı sağolsun.

Kayınvalidem sağolsun tavuksuyu çorbamdan, pilavıma kadar ve pazar alışverişme kadar yapıp, hazırlayıp göndermiş. Nasıl makbule geçti. Hemde tam cuma akşamı. Evde yemek yok. İlaç gibi geldi hepimize.

Doktor üçümüzede antibiyotik dahil 3'er tane ilaç yazdı. Bunun yanı sıra, kestane balından, ıhlamura, vikse kadar ne yöntem varsa uyguluyorum hergün. Birde kilo kilo portakal suları sıkıp içiyoruz. Bugün biraz daha iyiyiz üçümüzde Allah' şükürler olsun. Öksürük, hastayız ama ayaktayız en azından. İlk 2 gün gibi yatak döşek modundan yavaş yavaş kurtulmaya başladık ve ben hemen doğum günü hazırlıklarını planlama başladım bile.

Başkası olsa yatar dinlenir. Yok ben azıcık kendimi iyi hissedeyim ayaklanırım hemen. Kurtluyum işte. Bu yüzden aslında 3 günlük hastalık 5 gün sürer bende ya :)

7 yorum:

  1. çok geçmiş olsun selma şifalar diliyorum.zaten biraz iyi olsak hemen olacaklar sıralanır kafamızda :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Sağol Sezo'cum.A ynen öyle vallahi. Kurtluyuz diye boşa demiyorum.

    YanıtlaSil
  4. gecmis olsun...
    biz de hastayiz.Anne-ogul.
    sizi anliyorum yani.

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun Selmacığım ,a cil şifalar dilerim canım..
    Eşinde kayınvaliden de hızır gibi yetişmiş , saolsunlar...

    YanıtlaSil
  6. Aslı çok teşekkür ederim. Sizede çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  7. İlknur'cum sağol tatlım. İkisinden de Allah razı olsun.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...