27 Aralık 2011

Buğra 1 yaşında

Buğra'nın 1 yaş doğum günü partisi on PhotoPeach

5 yorum:

  1. sofra süper siz süpersiniz harika bir doğum günü olmuş canım.İyiki doğdun buğracım.Allah sana hayırlı bir ömür versin inş.Çok öpüyorum seni.Ve tekrar geçmiş olsun diyorum.İnş daha iyisinizdir.

    YanıtlaSil
  2. masaya bakmaktan başka bir yere bakamadım ki:))

    tebrik ederim,daha nice yaşlarını hep birlikte görürsünüz inşaallah..

    YanıtlaSil
  3. buğra prensin 1 yaşını kutluyorum, inşallah bütün ömrünü prensler gibi güzel geçirir :) ne güzel bir parti olmuş bütün aile bir arada pinyatanızıda gördüm :)) çoçuklar bayılıyor bende yapmıştım kızıma ama patlatmak çok zor olmuştu :)

    YanıtlaSil
  4. mutlu yillar size :)

    YanıtlaSil
  5. Sevilay ;çok teşekkür ederim canım.

    Deren; Çok teşekkür ederiz. eee göz ziyafeti olmuş sana biraz değil mi :)

    Filiz'cim; çok teşekkürler canım. Biliyorum seninde yaptığını çünkü zaten seni okuduktan sonra yapmaya karar vermiştim :) itiraf ediyorum bak :)

    Teşekkür ederiz Aslı :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...