9 Aralık 2011

Bu saate kadar

Şükürler olsun bugüne güzel ve neşeli başladım. Tamam Buğra bütün gece uyumadı. Sabah 6'da yatabildim ve 8 de kalktım yani 2 saatlik uykuyla ayaktayım. Ama Rabbim duymuş olacak ki dualarımı ve dualarınızı bana acayip bir güç vermiş. Sanırsın deliksiz 12 saat uyumuş, şöyle gerine gerine uyanmış, mükellef bir kahvaltı yapmış edasıyla mutlu mutlu geziniyorum evde. Aslında bu saate kadar Buğra yüzünden yatakları bile toplayamadım. Sürekli ağlıyor, uyumak istiyor. Sallıyor uyutuyorum ama yatağa koyar koymaz uyanıyor. Bende aldım şimdi yürüteçle turluyor evi.

Dün akşam yıkadığım çamaşırlar bile hala makinede asılmayı bekliyor gerisini siz düşünün artık.27 Aralık'taki Buğra'nın doğum günü kutlaması için yavaştan başlamam lazım hazırlaklara ama fırsat olmadı şu günlerin telaşesinden.

Bloga eklenecek harika fotoğraflarım var fırsatsızlıktan ve dertlerimi yazmaktan onlara bile sıra gelmedi.Bir şekilde Buğra'yı uyutup başlamak istiyorum şu evi düzenlemeye. Ya Allah Bismillah nidalarıyla altından girip üstünden çıkmak, gereksiz ne varsa atmak, temizlemek, paklamak, yemek yapmak, bir tazelenmek istiyorum.

Bakalım gün nasıl devam edecek !

11 yorum:

  1. İyi olmana,güçlü olmana sevindim.Kişinin terapisti yine kendisidir.Sen de sağlam kadınsın anlıyorum her halinden.
    Her günün keyifli geçsin arkadaşım.
    İyi bak kendine...

    YanıtlaSil
  2. Sağol canım.Evet aynen bende öyle düşündüğüm için gitmiyorum terapiste :)

    Hepimize bol neşeli ve huzurlu günler diliyorum.

    Bak keyfim yerinde hihihi :)

    YanıtlaSil
  3. İnşallah kuzu kuzu uyur Bupra ve sen de işlerini yoluna koyarsın. eminim içine sinecektir yaptıkların. çünkü yaparsan daha çok rahatlayacaksın.
    27 aralık a daha çok var. harika şeyler hazırlayacağına eminim ben.

    YanıtlaSil
  4. Buğra çok az uyudu ama işlerimin çoğu bitti azı kaldı :)

    Ben biraz mükemmelletçiyim ya ondan bu kadar önceden hazırlanmaya başlamam. Evdi, ikramlardı, süslemelerdi anca :)

    YanıtlaSil
  5. İYİ OLMANA SEVİNDİM bak yılın sonu geliyor umarım bunlar buseneyle birlikte biter gider yeni güzellikler gelir yeniyılla birlikte.yeni yaşla birlikte.çok mutlu olursunuz inşallah.sevgiyle kal.dualarım senin içinde olacak .

    YanıtlaSil
  6. inş hep böyle iyi olursun canım.Rabbim huzurunu eksik etmesin.

    YanıtlaSil
  7. Sezobigo umarım temennilerin kabul olur ve herkes mükemmel bir seneye adım atmış olur. :)

    YanıtlaSil
  8. Amin Sevilay'cım cümlemizden inşallah

    YanıtlaSil
  9. anne olmak aslında böyle koca bir yürek ister her daim hem kendini hem de yavrusunu motive edecek:)
    sevgiler diliyorum

    YanıtlaSil
  10. Eviminnuru; teşekkür ederim. Evet anne olmak herşeyi istiyor insandan. Ne olursa olsun bizlerde bunları evlatlarımıza verebilmek için uğraşıyoruz.

    YanıtlaSil
  11. Canım bu yıl da geldi geçti,inşalllah önümüzdeki yıl bize güzel şeyler getirir..
    Dayanıklı olmana çoks evindim.allah dağına göre kar veriyor derler ya bence doğru...İki saatlik uyku ile süper uyanmışsın.ben öyle durumda kesin fenalaşırdım...
    İyi olmana çok sevindim..Buğranın sıkıntısı da çabuk geçer ,umarım.öpüyorum canım...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...