6 Aralık 2011

Begüm Jurassic Land 'de




Geçtiğimiz cuma günü Begüm kreşinin düzenlediği gezi ile Jurassic Land'e gitti. Eve döner dönmez babasına ''yarın da gidelim mi baba'' dedi. Öyle çok beğenmiş ki. Koccccaaaaaman dinazorlar vardı anne diye anlata anlata bitiremedi. Ne kadar kocaman olduğu anlatabilmek için sandalyenin üzerine çıkıp ellerini kaldırabildiği kadar yükseğe kaldırıp baak anne işte bu kadar büyüktüler diye anlatmaya çalıştı bana.

Çok memnun oluyor böyle geziler olduğu zaman. En çok sevdiği ise tiyatro. Geçenlerde ''anne, öğretmenime söyle bizi hep tiyatroya götürsün olurmu'' dedi.

9 yorum:

  1. Allah razı olsun kreşlerden. yoksa benim kızımı falan gezdireceğim yok :)

    YanıtlaSil
  2. ben onun anlatma şeklini yerim :)) benimde kızımı götürmek istediğim yerlerden biri.

    YanıtlaSil
  3. Valla sahiden işini hakkıyla yapan kreşlerden, sahiplerinden ve öğretmenlerinden Allah razı olsun.. Selim için de Forium oranın adı: forum istanbul ile Torium karışımnı.. :)

    YanıtlaSil
  4. Nilhan; Valla elimden geldiği kadar gezdiriyorum ama böyle uzak semtler olunca elim gözüm geriye kaçıyor. Netice bende o kadar uzak semtlere gitmiyorum. Allah'dan kreş sağolsun, hiçbirşeyden eksik bırakmıyor bizim afacanları

    YanıtlaSil
  5. Filiz; ben eksik bile anlattım. 2 gün anlat anlat bitiremedi :) fırsatın varsa götür, bayılıyorlar :)

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Kreşimiz gerçekten çok iyi deliş. Allah razı olsun. Bizim gözümüz kesmek bazı yaptıkları etkinlikleri. Bazen benden daha iyi ilgilendiklerini düşünmüyor değilim hani...

    Selim harika Selim. Zekasını konuşturuyor yakışıklı, bir taşla ifi kuş. Birleştir gitsin :)

    YanıtlaSil
  8. gülücükler eksik olmasın yüzünden begümcüğün:)bizimkilerde akvaryuma gidecekler.ana okuluna göndermekle en akıllı işi yapmışım:)

    YanıtlaSil
  9. Sevilay kesinlikle en akıllı işi yapmışız :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...