11 Kasım 2011

Sevdiğim adam



Bir gün öncenin verdiği yorgunlukta eklenince, bendeki uyku hali dün akşam itibari ile tavan yaptı. 7:30'da işten gelen koca ve çocuklar ile Migrosa alışverişe gidip, dönünce hemen aşkam yemeğine oturup, ardından alınan bir bardak çay ile kütüphane laptop'un başına geçiyim şöyle 5 dk. derken, biten bir bardak çayın ardından koltukta yorgunluktan sızıp kalmışım. Buğra'yı uyutmuştum zaten. Begüm Meraklı Minik dergisinin bu ay ki yayınını inceliyordu benim sızdığım sıralarda.

Yemek masası olduğu gibi duruyor, yıkanmış çamaşırlar asılmayı bekliyor vs. birsürü derle-topla durumu yani.

Netice; gözümü açtığımda yatağımdaydım ve saat sabahın 06:30'u idi. Buğra'nın sesine uyanmıştım. (Buğra gece emmek için uyanmanyalı Allah'tan bırakalı birkaç ay oldu.) Ama o tekrar uyuya kalmış garibim. Gözlerimden uyku akıyor, aklım hala dün gece içemediğim 2. bardak çayımda. Çayı ısıtır sabahın köründe bir bardak içersin. Sonradan farkına vardım ki ! ev toplanmış, masa kaldırılmış, bulaşıklar makineye yerleştirilmiş, Begüm uyurulmuş, çamaşırlar asılmış, ben yerime yatırılmışım.

Şimdi; ben bütün bu işleri yapan ve büyük dertten kurtaran, ardından da benim 9 saat uyumama fırsat veren bu kocaya aşık olmayayım da ne yapayım :)

Seviyorum seni be kocam. Hemde öyle böyle değil. Tamam iyisin, hoşsun, yardımseversin, elinden geldiği her noktada herkese yardımcı olmayı çok seversin bilirim ama dün akşam deli gibi başın ağrırken ve en az benim kadar yorgunken kendini değil de beni düşünüp benim dinlenmemi sağlaman başka bir insanlığa örnek.

İşte bu yüzden diyorum ya ''sen varken benim başka bir dosta ihtiyacım yok'' diye. Hep sen vardın en iyi ve en kötü dönemlerimde yanımda ve hala görümyorum ki hep sen varsın yine.

Ne aile, ne akraba, ne eş, ne dost. Ne hastalıklar geçirdim, bir tas çorba yapacak insan yoktu senden başka etrafımda. Ne acılar yaşadım bir omuz yoktu senin omuzundan başka. Ben sana olan vefa borcumu ödemeye kalksam, rabbimin bana yazdığı ömür yetmez.

Her zaman diyorum ya ! herkes-hepimiz insanız ama sen başka başka bir insansın. ''İNSAN''sın. Kelimenin tam anlamıyla. Şikayet etmeden yaşan bir tek seni gördüm ben bu hayatta.

Sen bana dersin ya hep ''sen beni daha çok seviyorsun'' diye. Evet ben seni daha çok seviyorum ama sen bana daha iyi bakıyorsun benim sana baktığımdan. Hani kocalar için eski kadınlar evin direği derlermiş ya işte bu doğru. Sen bizim evimizin direğisin. Sen bizim babamız, ardakadaşımız, akıl hocamız, okumayı en çok sevenimiz, her zorlukta asla pes etmeyenimiz, asla yemek seçmeyenimiz, bize sabrı ve doru yolu gösterenimiz, oyun arkadaşımız, yani evet herşeyimizsin.

Allah seni; başımızdan da, yanımızdan da, gönlümüzden de eksik etmesin. Hep var ol. Şu dünya da yaşadığımız sürece, herkes için yaptığın iyiliklerin rabbim milyonlarca katını versin sana.

Ben seni çooooooooooooook başka sevdim be.

10 yorum:

  1. Alllaaaahhhhhh denmez de başka ne denir şimdi bu yazının ardından.Valla hakikatli kocan varmış Selmacım Allah eksikliğini göstermesin.Çok takdir ettim şimdi.Benim kocam da fena sayılmaz ama senin şu yukarda saydıklarını okuyunca bir anda çaptan düştü benimki :)
    Allah sevginizi daim etsin,muhabbetinizi artırsın,yuvanızı şenlendirsin.Bak bu mübarek cuma gününde taam öğle üzeri ne güzel dualar ettim sana,kabul eder inşallah Rabbim.
    Öperim canımmm çoookkk...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Gönül. Amin diyorum bütün duaların için ve sanada gönderiyorum bu duaları :)

    Eminim senin eşinde fazlası ile yardımcı oluyordur. Allah cümlemizin muhabbetini arttırsın. Ne diyeyim :)

    YanıtlaSil
  3. Önce maşallah diyeyim Selmam.. Allah muhabbetinizi artırsın.. sonra da içleneyim afedersin.. Buz gibi soğudum kocamdan.. zaten gıcıktım bu ara:)

    YanıtlaSil
  4. Alalh nazarlardan korusun canım Selmacığım..Aşkını da sevgini de minnetini de ne güzel anlatmışsın...Mutluluğunuz ve ömrünüz bir olsun canım...

    YanıtlaSil
  5. Deme öyle deliş. İlter'in de sana elinden geldiği kadar yardımcı olduğuna eminim.

    YanıtlaSil
  6. Sağol İlknur'cum teşekkür ederim canım. Orhan'la ilgili yazmaya başlayınca durduramıyorum kendimi :)

    YanıtlaSil
  7. Bu arada yeşil için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. Sevgin katlasın katlasın hiç eksilmesin hafta sonu okuduğum en içten en samimi yazıydı

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkür ederim güzel sözlerine ve dileklerine. Amin cümlemizin mutluluğu kat be katlasın ve daim olsun.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...