13 Kasım 2011

Hastayım

Allah'ım bu ne hastalıktır yarabbim. Nefret ederim gripten, o da geldi beni buldu. Bir yandan çocuklara bulaşmasın diye çırpınıp duruyorum, diğer yandan çocukları bir türlü tepemden indiremiyorum. Yatak-döşek hastayım ama yine de mükellef pazar kahvaltımızı ertelemedim, ardından hep beraber yenen öyle yemeği, derlemesi-toplaması. Çocukları uyutma görevi Allah'tan kocanın da biraz nefes aldım.

Dokunsalar puf diye dağılıcam sanki. Eklemlerime kadar hiçbir yerimi hissetmiyorum, hapşırık üstüne hapşırık, nefes alamama, sürekli öksürük ve yenen her lokma arkası kusma. Berbat durumdayım yani.

Buna rağmen ütü yapıyorum. Kütüphane 5  dk. molaya kaçtım. 3 makina ütü vardı. Çoğu bitti azı kaldı. Bende ise az bile derman kalmadı. Şu satırları bitirip, doğru ütünün başına. Kalmasın, takıntılıyım ya !

Yarın Afyon'dan Semoş geliyor. Senelik izinin bir haftasını kullandı bitanem benim için. Hastayım ve çocuklara bakmakta zorlanıyorum. Ardından bazı ufak-tefek rahatsızlıklarım için doktora gitmem gerekiyor. E çocuklara bakacak benden başka kimse de olmadığı için, yavrum izin kullandı. Ben geliyorum yardıma abla dedi. Benim ise içimin yağları eridi.

Keşke, keşke hep yanımda yakınımda olsan. Bebek kokulu meleğim. İlk göz ağrım benim. Seni çok özlüyorum ve hep özlüyorum. Sen yanımda olsan benim hiçbir zaman sırtım yere gelmez. Hoş uzaklarda olsan bile, biliyorum ki aslında hep benimlesin yine.

Mutluyum, o geliyor ya yarın Alla'hın izni ile. Bayramda ordaydık ama kalabalık, çocukların telaşesi, birşey anlamadık birbirimizden. Uzun sohbetler edemedik. İnşallah bu hafta az da olsa doyarız birbirimize. Ben ona hiç doyamam ya !

Olsun, öperim öperim, mıncırır, koklarım o da '' üff abla çok öptün yine '' diye sitem eder.

8 yorum:

  1. Geçmiş olsun Selmacığım ve gözün aydın.Semoşun imdadına yetişiyor ..Allah ayırmasın sizi, acil şifalar dilerim canım , öpüyorum...

    YanıtlaSil
  2. Sağol tatlım, evet Allah'tan semoş geliyor da biraz nefes alabileceğim, şu hastalıklardan.

    YanıtlaSil
  3. Çok çok geçmiş olsun bu seneki mikrop fena bayramdan beri hastayım hala bende :(

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim canım. Sana da çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsun canım acil şifalar diliyorum.Ne güzel kardeşin geliyormuş.Bende çok isterdim ablamla kaın oturmayı

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim tatlım. Pek yakın sayılmayız aslında ama sağolsun işinden izin aldı benim için. Ama bitti bile yarın gidiyor :((

    YanıtlaSil
  7. Umarım iyileşmişsindir artık. Kardeşinle kısa zamanda olsa vakit geçirmek ilaç gibi gelmiştir :)

    YanıtlaSil
  8. Hala hastayım canım, üstüne birde Buğra ve Orhan da hasta oldu. Şimdilik Begüm iyi. İnşallah ona bulaştırmayız.

    Semoşa gelince birazdan gidiyor :((((

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...