5 Kasım 2011

Begüm'ün ilk 29 Ekim kutlaması





İlk kez bu sene kreşe başladı.
İlk kez bu kadar çok arkadaşı oldu.
ve
İlk kez 29 Ekim'i kutladı.

Henüz 2-3 aydır kreşe gidiyor olmasına rağmen çok büyüdü. Kreş ona çok şey kattı ama ondan hiçbirşey götürmedi. Bazı aileleri görüyorum; çocuğum kreşde şu kötü huyu edindi falan diyen. Allah'a şükürler olsun ki bizde şimdilik böyle olumsuz şeyler yaşanmadı. Umarımda yaşanmaz.

Öğretmenini ve arkadaşlarını çok seviyor. Öğretmeninin dediğine göre ; bütün derslere ve etkinliklere dahil olmayı çok seviyormuş. Kreşde tek zorlandıkları nokta Begüm'ün yemek yemek istememesi. Ben bu konuda doğduğundan beri zorlandığıma göre çok normal diye karşılıyorum. Allah razı olsun ki öğretmeni bir şekilde yediriyor. Bugüne kadar ağzına hiç peynir koymamış kıza peynir yedirmeyi başardı. Helal olsun. En az benim kadar iyi bakıyorlar. Allah'dan dileğim hep böyle gitmesi yönünde.

Fotoğraflarda oyuna katılmak için öyle bir el kaldırışı varki hasta oldum. Hevesine hayran kaldım bebeğimin. Öğretmeninin öğrettiği bütün şarkıları ezberlemiş bile çoktan. Öğretmenide çok memnun Begüm'den. Hiç teşvik etmeme gerek kalmadan bütün aktivitelerde yer almayı çok istiyor dedi.. Bu öğretmenini de bizi de ziyadesi ile memnun ediyor.

O mutlu olsun dünya benim olur zaten. Kreşe sadece arkadaşları olsun ve oyun oynayabilsin diye yazdırmıştım aslında. Diğer birçok anne gibi öğreneceklerinin peşinde değildim. Oynarken öğrenmek daha zevkli ve daha kolaymış ki ! şu anda Atatürk şarkıları söylüyor bana, inglizce şarkılar, sayılar, renkler çoğunu öğrenmiş.

O mutluysa ben çok mutlu oluyorum. Meleğim ben dünyamı kardeşin ve senin üzerine kurdum. Benim bu hayatta sizden başka bir mesaim yok. Hep mutlu-mesut, dürüst, vefalı, saygılı, akıllı ve içten olun. Hiç kaybetmezsiniz. Kaybettiğinizi sandığınız veya sanan insanlar olsada, aslında bu özellikler her zaman kazandırır insana.

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...