2 Kasım 2011

Begüm ve odası


 Ağlarken bütün yüzün ağlıyor


Gülünce de bütün yüzün gülüyor meleğim. İçime içime işliyor senin her halin. Sevgi tılsımları yağdırıyorsun her daim yüreğime. Gün be gün büyürken sen, ben dua ediyorum rabbime hep hatırlatsın senin her halini bana.


Kızdığın zaman yeri-göğü inletiyorsun. Ama beni kızdırdığın zaman ise ''ağlıycakmısın anne'' diye soruyorsun. Çok korkuyorsun ağlamamdan, dayanamıyorsun hiç bana, bende sana.


Bu isim yazısı halasının hediyesiydi.








Bu caillou'lu masa takımını 3 yaş doğum gününde dayısı hediye etmişti. Şimdi bütün aktivitelerini bu masada yapıyor. Odasının kapısı kapalı olarak. Çünkü Buğra masa-sandalye ne varsa indiriyor aşağıya. Kıza rahat vermiyor yani.



Bu kalem kutusu olarak kullandığımız kutuyu teyzesi Begüm daha 1 yaşında bile yokken hediye etmişti ona. Bir süre pamuk kutusu olarak kullanıldıktan sonra kalem kutusu olarak hayata devam ediyor :)


Buğra'yı doğumumda hastaneye gelen arkadaşlarım getirmişti bu köpeği. Bizde hastaneden eve dönndüğümüzde ''bak bebişimiz doğdu ve sana bir hediye getirdi'' diyerek Begüm'e Buğra'dan bir hediye olarak sunmuştuk bu köpeği. O gün bugündür Begüm'ün yatağının başında durur bu köpek. Onu dışarda havlayan ve uyumasına engel olan köpeklerden koruyormuş. Ne zaman sorsam sana bu köpeği kim hediye etti diye bebiş diyor hemen. Hatırlaması hoşuma gidiyor.


Bu yeşil sandalye benimmiş. Küçükken bir evcilik oyun setim varmış. Ben hiç hatırlamıyorum. Anneannemde kalmış küçülüğümden beri bu birtek sandalye. O da herşeyi sakladığı yere vitrinine koymuş. Bundan birkaç ay önce annem getirdi. Bak bu senin oyuncağındı diye. Şimdi ise kızımın :)










O bir baket delisidir. Bu yüzden bu pasket potası sürekli asılı olmak zorundadır. Televizyonda kanal değiştirirken ne zaman basket veya futol maçı görse anne bunu aaaaaaaaaaççç diye bağırır.




Mavi benim plates topum, pembe onun zıplama topu. Gelin görün ki, ben pembede plates yapıyorum, o ise mavi ile zıplıyor :)


Paylaşamayacağı oyuncağı golf, 3 yaş doğum günü hediyesi olarak almıştım ona. En sevdiği oyuncağı oldu bu aralar.



Müzik köşesi





Kes-yapıştır oyunları dolabı, yaptığı aktiviteleri sakladığı dolap.


Dergi ve kart oyunları çekmeci


Oyun hamurları çekmesi


Puzzle çekmecesi


Ivır-zıvır çekmecesi


Begüm ve Buğra kardeşler :) Begüm bu isimleri uygun buldu bebişlerine









Uçan balon sevdası


8 yorum:

  1. Begüm'ün süper cici odası varmış.Bayıldım odasına ve düzenine ...Odasında hep mutlu dakikalar geçirir inşallahh..
    Annesi o artık büyümüş ancak senin plates topun ile zıplayabilir :)))

    YanıtlaSil
  2. kendimi begümün odasında hissettim birden:)güzel vakitler geçirsin inş prenses.

    YanıtlaSil
  3. Amin İlknur'cum. Ya tabi sadece plates topumla kalsa iyi, büyümüş ya parfümlerime de dadandı. Kreşe giderken her sabah bir fıssss :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Sevilay'cım, Begüm'de odasını çok seviyor. Şifonyerinde havlu falan ıvır-zıvır eşyaları vardı.Boşalttırıp, yerine, kartlarını, hamurlarını, puzzle'larını koydu. Düzen değiştirdik bu aralar. Düzenli olan o değil benim aslında. O sadece yerini söyler, ben düzenlerim:)

    YanıtlaSil
  5. Yaa hayranım bu düzenine Selmaaaa !
    maşallah,maşallah sana.
    Begümün odası gerçekten çok güzel.

    YanıtlaSil
  6. Meltem bu benim hastalığım diyebiliriz. Düzen hastayım resmen. Oğlak burcu olmamdan ileri geliyor herhalde. Herşey, heryer mum gibi olmalı benim için. Bu da insanı farkında olmadan asosyal yapıyor aslında. Sürekli evde zaman geçiriyorsun çünkü. Ama ne yapayım, ben kendimi bildim bileli, bir kontrol ve düzen manyağıydım zaten :)

    YanıtlaSil
  7. merhabalar oda arayışındayım ikinci meleğimde gelmek üzere ikiside kız sizin odayı cok begendim beyaz düşünüyordum . ama kırmızıyıda cok severim ikisi bir arada süper .. acaba nereden aldınız kii

    YanıtlaSil
  8. Mine Semena ;öncelikle Allah tamamına erdirsin, sağlıklı sıhhatli bir lekilde bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah. Biz bu mobilyaları Fetih mobilyacılar çarşısında ki bir mağaza da özel yaptırmıştık. Fakat o mağaza kapandı.Yine de o çarşı da başka mağazalara bakın. Çoğunun modokoda da mağazası var. Fakat buradaki fiyatlar modoko mağazalarına göre çok daha uygun.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...