6 Eylül 2011

Ramazan bayramından kesitler...

Bayramın 1. günü ve biz aile büyüklerini bayram ziyaretine gidiyoruz.



Bu saçlara vurgunum. Hem de taaa yürekten, derinlerden. Küçükken hep uzun saçlı oyuncak bebekleri severdim. Şimdi ise gerçeğine sahibim. Böylesi daha güzelmiş. Onun saçlarını taramayı çok seviyorum. Uçlarında ki bukleleri ise daha fazla...

Sevgilim; o ayrı, onun bende ki yeri de, dünyadaki yeri de ayrı. Her halime katlanan tek insan. Yüreği güzel, insan gibi insan. Hayatıma kattığın herşey için binlerce teşekkürler sevgilim.

Hayatımın ikinci erkeği ve bu erkekle geçirdiğimiz ilk bayramımız. Öpmeye, sevmeye, koklamaya doyamıyorum seni. Çok akıllısın çooook...

Babaanneye bayramlaşmaya geldik. Begüm oturmuş yere çikolataları tıkınıyor.

Buğra Oya ablasının kucağında öpücük yağmuruna maruz kalırsa ne olur ! Ne olacak, keyiften dört köşe olur :) çünkü bu çocuk öpülmeyi acayip seviyor.




Gün ışığım benim

Snedeki keyif kimde var be oğlum



Biz birbirimizi çoooooooooooooook seviyoruz


Sanki yavru güvercin besliyor. Kendi simit yerken, kardeşinin baktığını görünce hemen onuda beslemeye başladı. Buğra'da zaten yemek olsun da ne olursa olsun mantığıyla yaşadığı için seve seve açtı ağzını ablasının ikramı simitlere. Gönlü güzel kızım benim.

Duru bir güzellik. En saf en temiz hali insan oğlunun çocukluk. Hayatın sonradan üstümüze yapıştırdığı bütün etiketlerden uzak. Bu kareye aşık oldum ben.

Bu patileri öpmeli mi, yoksa ısırmalı mı !

''Orda bir köy var uzakta'' der gibiler.

Psikopat bakışlım benim. Ne anlaşılmaz bir hal almış bu fotoğrafta yüzün. Çözebilene aşkolsun.

Bu kucaklaşmalar, bu güven duygusu. Yaaa bazen hiç büyümeseler mi acaba diyorum.


Eminönü'ne varır varmaz Begüm mısırcıyı farketti veee hemen bir mısır lütfen, cümlesi kuruldu.

Yorucu geçen yolculuk sonrası Eminönü'de bir çay bahçesinde çaylarımızı yudumlayıp, biraz dinlendik.


Portakalları gören Begüm ''anne, pokataa suyu'' dedi. Hala portakal yerine pokata diyor bu kız :)

Küçük beyde yoruldu ve biz çaylarımızı içerken uyuya kaldı arabasında. Keyif onda zaten


Muzur dururmu yerinde, bir orda bir burda turladı iki dakikada



Ardından güvercinleri besleme, kovalama ve onlarla oynama zamanı geldi.

Elleriyle besledi onları. Önce mısır, ardından yem verdi.





















Bu sene bayram dolu doluydu bizde.

Birinci gün; aile büyüklerini ziyaret
İkinci gün; Eminönü gezisi
Üçüncü gün ; Erkek kardeşimin bizi bayram ziyareti

Begüm çok eğlendi. Özellikle güvercinlere bayıldı.



17 yorum:

  1. Çocuklar güzel, siz güzel, fotolar güzel.. maşallah Selmam.. Allah daim etsin huzurunuzu inşaallah.. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. sevginiz ve mutluluğunuz hep daim olsun...allah çocuklarınıza uzun ömürler nasip etsin...resimler birbirinden güzel...

    YanıtlaSil
  3. Deliş sağol canım, amin cümlemizi inşallah

    YanıtlaSil
  4. bahriye-krm; güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Rabbim cümlemizin evlatlarına uzun ömürler versin.

    YanıtlaSil
  5. prensesim benim yüzünden duru güzellik her halinden bir asalet akıyor bana mı çektin ne hehe :)
    buğram canım, asabi, muzur bakışlım sen de çok yakışıklısın boğumlarına hastayım, ayrıca öyküyle bakışmanız çok datlu :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederiz halası.Bende o fotoya bayıldım zaten. Nasıl da merakla inceliyorlar birbirlerini bir görmelisin.

    YanıtlaSil
  7. Maşallah hepinize,ne kadar güzelsiniz.Bu tablo hiç bozulmasın,daim olsun mutluluğunuz ve sevginiz.Amin:)

    YanıtlaSil
  8. Selmacım,maşallah hepinize..bir oğlan annesi olarak o kıvrım kıvrım buklelere imrenmemek elde mi! maşallah..maşallah..

    benim bir sorum var her zamanki gibi ? :) boydan resimleri de aynı enden olanlar gibi boyutta nasıl yapıyorsun bloga eklerken ? ah karışık anlattım ama :( tşk.ler şimdiden.

    YanıtlaSil
  9. Krnc; çok teşekkür ederim.Hepimizin inşallah.

    YanıtlaSil
  10. Meltem'cim teşekkür ederim canım. 2.'yi düşünüyorsan umarım kız olur diyeyim o zaman sana :)

    Fotoğraflara gelince; ben photo space programını kullanıyorum.Fotoğrafların boyutlarını orada düzenliyorum. Enine çekilmiş fotoları 600, boyuna çekilmiş fotoları 800 ebatında küçültüyorum. Böylece en'leri aynı olmuş oluyor. Bloga eklerken de ''orjinal boyut'' diyorum. Böylece hepsi aynı en de oluyorlar.

    Umarım yardımcı olabilmişimdir.

    YanıtlaSil
  11. Meltem'cim senin blogun ismi neydi.

    YanıtlaSil
  12. yardımın için çok teşekkürler selma'cım..bu küçültme işini deneyeceğim.benim henüz görücüye çıkacak bir blogum yok gibi selma,işte denemeler bakalım kendi kendime..:)bakarsın bir gün kapını oradan da çalarım :)çok öpüyorum.sevgiler,

    YanıtlaSil
  13. Meltem rica ederim canım. Blog konusunda yardım edebileceğim şeyler olursa seve seve.

    YanıtlaSil
  14. selmacım tekrar bir merhaba ve bir soru.?

    şimdi blogda diyorsun ya orjinal boyut seç,ama yok ki böyle bir boyut.büyük,küçük,orta mevcut ?
    nerde hata yapıyorum acaba?

    YanıtlaSil
  15. Canım foto ekliyosun, ekledikten sonra fotonun üzerine çift tıkladığında enine bir sütun çıkıyor. Bu sütunda küçük,orta,büyük,geniş ve orjinal boyut diye seçenekler çıkıyor.

    Eğer sende çıkmıyorsa eski sürümüdür. Ayarladan genişletmen lazım.

    Eğer bu şekilde sana yardımcı olamıyorsam istersen face'de yahutta mesaj yolu ile online karşılıklı sağlamak yaparak yardımcı olabilirim.

    YanıtlaSil
  16. süpersin selma! çok teşekkür ederim,evet sürümle alakalı bir şeymiş bu.çok çok öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  17. Meltem'cim rica ederim canım. Yardımcı olabildiğime sevindim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...