15 Eylül 2011

Burnumun direğinin sızladığı an :(


Sabah 8 gibi bütün ev ahalisi ayaktaydı. Bu bir ilkdi bizim için. Çünkü 9,5 civarı uyanmaya alışmıştık bugüne kadar. Annem kahvaltı hazırlamış. Begüm bir haşlanmış yumurta yedi. Aslında kreşde yapacak kahvaltısını ama ne olur ne olmaz diye bir yumurta yedirdik.

Orhan işe giderken annemide evine bırakatı. İlk onlar çıktı evden. Begüm anneannesi için ağladı bir süre. Ardından servis geldi ve bizde indik aşağıya. Bugün ilk kez bensiz, servisle tek başına gidecekti. Lakin ağlama kıyamet zorla beni ve Buğra'yı da isteyinde bindik. Beraber gittik servisle okula. Sakın ben oynarken eve gitme diyede yol boyunca tembihledi beni. Biraz onu kameradan izledikten sonra biz eve döndük. Annemi görmek istiyorum diye ağladı ben ordayken de ama görünmedim tabi. Arkası kesilmez diye. Öğretmenleri oyunlarla sakinleştirdiler.

Sonra öğretmeni oyun odasında elleri ile kahvaltısını yaptırdı. Ortam sakinleşinleşince dönebildik eve. Onun aklı ve yüreği bende, benimki de onda kaldı. O ağladıkça yukarda bunumun direği sızladı, gözlerim doldu. Ağlamamak için zor tuttum kendimi.

Ben seni şimdiden çok özledim biliyormusun kızım. Bu yazıyı yazarken bile tutamıyorum göz yaşlarımı. Ne yapayım bugüne kadar davulun sesi uzaktan hoş geliyormuş. İnsan birebir yaşayınca fena oluyormuş. Umarım ikimizde alışırız bu duruma.

Seni ölesiye seviyorum, hemde çoook. Pamuklara sardım büyüttüm ben seni. Ağlayasın diye değil, mutlu olasın diye gönderdim okula.Bunu bil kızım.

Gün birinde bu satırları okurken bilki benimde yüreğim buruk. Annede bırakmak istemedi seni hiç aslında.

Ömrümün en güzeli, yüreğime dokundun be kızım :(((

16 yorum:

  1. Beni de ağlattınız ana - kız ...

    YanıtlaSil
  2. Geçecek inşaallah Selmam.. Eğer ki ters birşey olmazsa ki inşaallah olmaz, geçiyor bu evre. Ben Selim ilk hafta gittiğinde 1 hafta okuldan ayrılmamıştım nerdeyse. İlk gün güle oynaya gidiyorlar, heyecanlılar ama sonra birden değişiyor işin rengi

    Üzme sen de kendini..

    YanıtlaSil
  3. gözlerim doldu okurken,elbette bu yapılanlar onun için ama yinede onun ağlaması seni yanında istemesi üzücü ama eminim alışacaktır,oyunlarla öğretmeni ve rakadaşlarıyla kısa zamanda adapte olacaktır ortama sen üzme canını annesi sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ay deliş durmuyor göz yaşlarım. Buğra'yı uyuttum şimdi, ev dandini ama gözüm görmüyor. Sürekli ağlıyorum. Ne biçim bir duyguymuş bu.

    Allah yardımcımız olsun. Uzun sürmesin bu alışma evresi.

    YanıtlaSil
  5. Ratatoule; çok teşekkür ederim. Umarım kolay geçer ve uzun sürmez bu süreç. Yoksa dayamam ben. Kendimi biliyorum. Ben bugüne kadar ondan hiç bu kadar ayrı kalmadım.

    YanıtlaSil
  6. selma burdan merak etme demek kolay ama emin ol alışıyor kardeşimden biliyorum ve seni de anlıyorum kıyamıyor insan onların bir damla gözyaşlarına.inşallah bu süreyi çabuk atlatırsınız.kolaylıklar diliyorum
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim sezobio; biliyorum alışır da alışana kadar kısmı zor işte. Hoş aslında kreşe girdikten 10 dakika sonra sakinleşip, oyuna dalıyor ve akşama kadar beni hiç sormuyormuş.

    YanıtlaSil
  8. Selmacığım azıcık sabret , üzüldüğünü hatta içinin kan ağladığını biliyorum ama herşey Begüm için en iyisi olacak...
    Biraz keyfini alsın evde durmak istemeyecek küçük hanım :)

    YanıtlaSil
  9. İnşallah canım. Zaten okula girdikten 1o dk.sonra sormuyor bile beni neredeyse. Elbette alışacaktır. Belki de alışamayam benimdir :)

    YanıtlaSil
  10. kaçınılmaz son, önce kısa sonra daha uzun ayrılıklar, ama hep böyle güzel, sağlıkla olsun inş. kavuşmalarde hep güzel olsun...

    YanıtlaSil
  11. İsoon; teşekkür ederim, amin gerçekten hep böyle olsun.

    YanıtlaSil
  12. evet 1 hafta geçti gitti,ne durumdasınız canım; anne-kız? hanginiz daha çabuk alıştı:) umarım bu haftadan çok daha güzel geçecektir bir sonraki haftalar.üzme artık kendini,ve suçlu hissetme hiç.sen ona güzel bir gelecek hazırlamaktan başka bir şey yapmıyorsun bilesin...

    YanıtlaSil
  13. İkimizde alıştık Meltem'cim. O ilk günlerin hüznüymüş. Şimdi gayet keyifli ve huzurluyuz.

    Bazı günler sabah evden çıkmadan'' anne benimde sizinle evde canım sıkılsın, gitmiyim'' diyor ama arkadaşlarının onu kreşde beklediğini söyleyince uslu uslu biniyor servisine.

    İyiyiz anlayacağın şimdilik hamdolsun :)

    YanıtlaSil
  14. Melteeem; bu arada sabırsızlıkla beklyorum senin blogu haberin olsun :) ilk izleyicin benim :)

    YanıtlaSil
  15. demiştim ya kendi kendime bazı karalamalardı işte,sık güncelleyemediğim belki.işte burdayım selma'cım:)

    YanıtlaSil
  16. Seni ziyaret ettim ve yorum bile bıraktım tatlım. Eeee şimdi hızlanma zamanı :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...