8 Eylül 2011

Buğra'nın ilk emekleme görüntüleri


Bugün Emoşa oturmaya gittik. Uzun süredir görüşememiştik. Kadın kadına, çoluklu çocuklu güzel zaman geçirdik. İşte tam bu sırada Funda'nın oğlu Poyra oyuncak sepetini Buğra'dan kaçırmaya çalışıyor (sürüyerek) Buğra'da sepeti yakalayabilmek için emekliyor. Gözlerimize inanamadık. Çünkü Buğra ilk kez emekliyordu. Nasıl mutlu oldum anlatamam. Eve döner dönmez hemen emeklemesini sağlayıp aldım kameraya.

Bugün bir bebeğin, bir ilkine şahit olmanın sevincini yaşıyorum. Unutmak istemediğim anlardan biri daha gerçekleşti ve ben bunu hemen yazmassam kesinlikle ilerde unuturdum.

Seni çok seviyorum oğlum.







Kızlar bu güzel gün ve güzel mamalar için hepinize teşekkür ederim. Ancaaaak, o güzel annenin el emeği içli köftelerin benim midemdeki ve ruhumdaki yeri ayrı. Biliyorsunuz, tutamam ben kendimi ne yapayım :)

4 yorum:

  1. benim kızım hiç emeklememişti. hep süründü.

    içli köfte hele haşlamaysa kaç tane yiyebilirim bilmiyorum :D

    YanıtlaSil
  2. Begüm'de 10 aylık falandı, kendine özgü değişik bir emeklemesi vardı popo popo. Bu çocuk normal emeklemeye başladı şimdilik :)

    Eveeeet haşlamaydı :)

    YanıtlaSil
  3. aferim benim bıdığıma ne güzel ulaştı almak istediği şeye yerim ben onu

    YanıtlaSil
  4. Yaa halası, kafasına taktımı tamamdır. Dün bir bugün iki evi turlar oldu. Şimdiden korkmaya başladım bu haylazdan :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...