11 Ağustos 2011

Seni çok seviyorum fıstık :)



İyiki doğdun ve iyiki kardeşim oldun. Gözümün bebeği, bebek kokulu kardeşim benim.

Doğduğun ve eve ilk getirildiğin günü dün gibi hatırlıyorum. O miss gibi kokan bebek kokunu bile. Hele de getirip seni benim yanıma, benim yatağıma yatırdıkları zamanı hiç unutmuyorum.

Halam senin yüzüne bir tülbent örtmüştü sinekler ısırmasın diye. Beni de tembihlemişti. Sakın tülbenti açma ve sakın öpme. Yoksa hasta olur diye. Ben onlar yemek hazırlarlarken usulca girip senin yanına, tülbentin altından tam seni öperken yemiştim kafaya koca oklavayı halamdan :) Olsun öpebilmiştim ama :)

O gün bugündür her fırsatta hala mıncıklar, öperim seni. Ve sen aman abla yeter dersin. Yetmez ablacım yetmez. Sen benim koynumda büyüdün. Ben senin kokunla büyüdüm. Nasıl dururum seni koklamadan, öpmeden. Sen benim gözümün bebeği, sen benim ilk göz ağrımsın.

Seni ben doğurmadım ama geri kalan herşeyinle ben ilgilendim bugüne kadar.Sen bir dile benden, ben bin vereyim sana.Ablasının bitanesi, cennet kokulum benim.

Seni çok seviyorum. İyiki doğdun meleğim .

4 yorum:

  1. Kardeişinizin doğum günü kutlu olsun hep birlikte nice nice güzel senelre inşallah

    YanıtlaSil
  2. ne şanslı bir kardeşmiş.bizden de uzun ve sağlıklı bir ömür ona.aranızdaki sevgi bağı hiç kopmasın inşallah.

    YanıtlaSil
  3. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. ablacım bende seni çok ama çok seviyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...