28 Ağustos 2011

Ortaya karışık yapasım geldi

Sonunda cep telefonundaki resimleri boşaltmayı hatırlayabildim.



Dene'nin doğum gününden kareler. Begüm'ün Baran sevdası...

Afyon'a giderken otobüsteki yolculuk hali

Tatil dönüşü carrefpour alıverişi sırasında alışveriş arabasında uyuyakalan güzel



jetonlu oyun anları

Tatilde kuşlarıda beslemeyi unutmayan kızım


Ailece kırlara serilip oksijen depomala

Tatilden bir kare. Begüm'le havuz keyiflerimizden bir an


Afyon yolunda Begüm koltuğunda televizyon izliyor. Baya hoşuna gitmiş ve yolculuk sırasınca bizi üzmemişti kızım. Mola yerinde Buğra anakucağında etrafı bol bol kolaçan etti

Sonunda Buğra'da jetonlu oyunlara başladı.


Mola yerinde maskeli kovalamaca

Oğlumla salıncak keyfi yaparken. O zincirleri sıkı sıkı tutan elleri öperim ben

Tatilde yemek sonrası arabasında uyuyakalan yakışıklı




Tatil dönüşü havaalanı ve uçak maceramızın başlangıc fotoları.

8 yorum:

  1. merhaba
    maşallah çok tatlı çocuklarınız var allah bağışlasın
    sevgiler iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  2. kardese alısmısa benzıyor ne guzel..

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel kadınsın be Selmam.. Begüm'ün alışveriş arabasında uyuma pozuna bitim.. Belli pestili çıkmış:)

    YanıtlaSil
  4. Muko'çok teşekkür ederim. Allah cümlemizinkini bağışlasın canım.

    YanıtlaSil
  5. Nohut oda; biz kardeş konusunda hiç sıkıntı çekmedik desem yalan olmaz. Çok nadir ufak tefek şeylerdi olanlarda. Allah'a şükür bizden daha fazla düşkün kardeşine.

    YanıtlaSil
  6. Delişim canım benim, o senin güzel gözlerinin görmesidir. Teşekkür ederim canım.Şimdilik tek sıkıntım kilo. O da emzirme olduğu sürece gitmez benden kolay kolay. Begüm'de de öyle olmuştu.O gün alışverişe başlamamıştık bile. Karnı acıkmış, pizza istemişti. Ben pizzayı yaptırana kadar uyuya kalmış arabada öyle. Biz de bayıldık o haline :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel resimler,Allah bağışlasın çocuklarınızı :)
    Alışveriş arabasında uyuklayan kızınızın resmi harika:))

    YanıtlaSil
  8. Krnc; çok teşekkür ederim, cümlemizinkini. Bende bayılıyorum o fotoya. Özellikle böyle uyuyaldığı anlar az olduğu için daha bir tatlı geliyor bize :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...