13 Ağustos 2011

Cumartesi cumartesi temizlik olur mu hiç !

Olur hem de bal gibi olur. Ben bu gazı nereden aldım bilmiyorum ama mutfak fayanslarına kadar silmediğim yer kalmadı. Çocuklara kahvaltı yaptır,süpür, sil, çaydanlıklara kadar telle,cifle,çamaşır yıka, bulaşık yıka, çamaşır as, mama sandalyesini bile cifle, koltuklara kadar süpür, banyoları ov vs..bitti. Şimdi Buğra'ya çorba içir. Begüm uyuyor. Babamız 1 saat önce uyandı. Gece bir yattı bu saatte anca uyandı adam. Yazık kıyamam nasıl uykuya ihtiyacı varmış aşkımın. Sağolsun çocuklarda yaramazlık yapmadılar da uyuyabildi. Akşama iftara da kayınvalideme davetliyiz. Hoş yemeğim vardı. Yani yemek yapmaktan kaçan da yok hani :)

Şimdi oğluşu yedirip uyutucam. Son olarak bir de toz alayım işler bitmiş demektir. Bir de eve parfüm sıktım. Ohhh nasıl güzel ve temiz temiz kokuyor. İçim açıldı.

Bunları yaparken bir yandan Nostalji Türk açık, radyo dinliyorum tabi. Ohhh deymeyin keyfime. Böyle keyif olurmu diyenlere cevaben öyle de güzel oluyor ki :)

8 yorum:

  1. Ayynen bende bugün sabah gözümü cam silerken açtım,sil temizle,parlat,süpür hala kafamda bin tane iş var ama iftar yaklaştı diye kalkışmıyorum.Noldu bugün hakkaten ya bi yerlerden bi enerji falan mı geldi hepimize:)

    YanıtlaSil
  2. seni okuduktan sonra evime gidip temizlik yapasım geldi.Nasıl da keyifle anlatmışsın :))
    ohh misler gibi koku uraya kadar geldi ...

    YanıtlaSil
  3. Anne Kraliçe; desene dün yalnız değildim :) Valla şu gezegenlerin falan işimidir nedir Hiç anlamam ama vardı bir enerji patlaması dün. Bugün ise herşey normal görünüyor şimdilik :)

    YanıtlaSil
  4. İlknur'cum canım öyle keyif aldım ki dün gerçekten ben de şaşırdım. Hiç yorulmadım, yorulmadığım gibi yaptıkça yapasım geldi. Ohh misss gibi koktuk di mi :)

    YanıtlaSil
  5. temizliği sev mi yo rum
    cumartesi kerhen üstten üstten yapıyorum. nankör bu işler nankör. nasıl seveyim ki?

    YanıtlaSil
  6. kalkıp evı sılesım geldı.Ballandıra ballandıra yazmıssın .

    elıne saglık canım :)

    YanıtlaSil
  7. Nihan'cım ''nankör'' kısmına sonuna kadar katılıyorum. Bende her zaman böyle değilimdir hani...

    YanıtlaSil
  8. Dolunay sağol ama vallahi içimden öyle geldi. Enerji patlıyordu o gün. Ama gel birde bugünü sor :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...