9 Haziran 2011

Park sevdası




























Afyon'a ilk gidişimizin dönüşünde, evimizi ve parklarımızı çok özlemişiz ki ikisine de doymaya bol bol çalıştık. Evde de çok eğlenceli vakit geçirdik, parklarda da. Özellikle yeni keşfettiğimiz bir park var ki Begüm dahil dördümüzde bayıldık. Baba, anne, Begüm hatta Buğra bile tadını çıkardı parkın. İlk kez o gün salıncağa bindi mesela.

Anne bu yaşına rağmen hala salıncakda sallanıp, kaydıraktan kayıyorsa, çocukların da böyle park düşkünü olması çok normal. İçimdeki çocuk hiç yaşlanmadı benim. Ne yapalım :)

O ara bol bol, kurabiye pişirip, sabah kahvaltılarımız için hamur bile kızarttım.Bu hamur işini yeni deniyorum tutturdumda maşallah. Birde Afyon'dan getirdiğim köy tereyağı, köy peyniri ve köy yumurtaları ile accaayip lezzetli peynirli yumurtalar bile yapıyorum.

Buğra artık biberonunu kendi tutup sağdığım sütleri afiyetle içebiliyor. Önceden hep ben tutuyordum. Artık bu zahmettende kurtardı beni yakışıklım.

5 yorum:

  1. Oh masallah. daim olsun huzurunuz keyfiniz insaallah Selmam

    YanıtlaSil
  2. Sağol Delişim hepimizin inşallah...

    YanıtlaSil
  3. kuzucuklarım çok özledim siziiii

    YanıtlaSil
  4. Bebeğim, ablasının gülü bizde seni çok özledik. Allah'dan şu eğitim işin çıktı da bu hafta sonu yanımızdasıııın :)

    YanıtlaSil
  5. Buğra kocaman olmuş , erkek olmuş resmen annesi...Ne güzel çıkmış fotolar , maşallah Selmacığım ...
    Hamur kızartma olayına bayılıyorum bende , hem pratik hem de lezzetli...Afiyet bal şeker olsun canım :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...