7 Haziran 2011

Günün güzelliği ile enerji doluyum


10,5 saat süren tren yolculuğumuz sonunda, dün sabah saat 7:30'da dödük İstanbul'a. Evim evim güzel evim. ne çok özlemişim seni. Hemen koyuldum işe. Önce hep beraber kahvaltı, arkasından babayı işe yollayıp başladık bizde işlerimize. Biz de diyorum çünkü kızım da yardım etti annesine.3 makina çamaşır, yıka-as, süpür, sil, toz al (sağolsun öğle saatlerinde annem geldi de silip toz alma işlerimi o halletti ) 3 çeşit yemek yap. Evi yerleştir. Akşam yeğenimin doğum günü kutlaması için onlara git. Gitmeden önce evim market alışverişini hallet. Gece 12:30 da eve dön.Begüm'ü uyut. Buğra zaten uyumuş.Alışveriş poşetlerini yerleştir. Dağılan evi tekrar topla. Biraz nete takıl. Sonra uyumak için yatağa git. Tam yastığa başını koy ki Buğra uyansın. Emzir-uyut derken bir baktım ki sabah ezanı okunuyor. Nasıl mı dayandım o saate kadar. Annem sağolsun gündüz çocuklarla ilgilendi de ben de bu sayede 2 saatcik uyku uyuyabildim. Yorucu yolculuk ve iş-güçle geçen günün ardından sonunda yat-uyu. Uyanış ; bugün Begüm-Buğra dahil üçümüzde 11:45 de kaklabildik.

Kahvaltı evi derle-topla, Buğrayı uyut, Begüm ve anneannesi oyun oynarlerken bende bu satırları yazabiliyorum işte. Birazdan giyinip Kadıköy salı pazarını bir ziyaret edeceğim şöyle 1 saatliğine ardından güne tam gaz devam. Tam bir döngü ve bu döngü beni yormak yerine acayip bir enerji veriyor. Nedenini biliyorum. Kafamdaki planlanmış listeyi bir bir gerçekleştiriyor olmam.

Bu güzel günü umarım herkes de en az benim kadar keyifle geçiriyordur.

Not : Yukarıda ki foto Afyon'dan. Begüm'ü bowling oynamaya götürmüştük. Diğer fotolar elenip, organize edildikten sonra görücüye çıkacak. Anlatacak çoooook şey var.

2 yorum:

  1. tekrardan hoşgeldin gülüm...Yorucu bir yolculuk olmuş bebişle...Kolay gelsin sana, fotoları merakla bekliyorum.Çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  2. İlknur'cum sağol canım;yorucuydu ama herşey çok güzeldi. Bende gülü seven dikenine katlanır misali umursamadım yorucu kısmını :)en kısa zamanda toparlıycam fotoları canım.

    Bende çok öpüyorum tatlım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...