17 Haziran 2011

Allah'ım ben ev kadını olacak kadınmıydım !


Eskiden iş arkadaşlarım senden imkanı yok ev kadını olmaz derlerdi. İşime çok bağlı ve titiz çalıştığım için böyle derlerdi. Komşularımız ise senden nasıl iş kadını oluyor anlamıyoruz derlerdi. Ev konusunda hamaratlı olduğum için.

Zamanında bende kendimi hep iş kadını olarak görürdüm. Evet ev de iyiyidim ama çalışmanın yeri ayrıydı. Kariyer, iş, hareketlilik, farklılık, gezmeler, tozmalar, partiler, konserler. Böyle geçerken hayat benim için birden herşey değişti.

Bugün çalışmaya korkar oldum. Evli ve çocuklu moduna o kadar çok bürünmüşüm ki hayatım ve sohbetlerim hep bunlar üzerine olmuş.

Şimdi neden mi bunlardan bahsediyorum.

  • Orhan Sibirya'ya gitti. Ben çocuklarla 2 gün yalnızım. Hoş gece sabaha Karşı Semoşlar geliyor ama olsun. Orhan olmayınca benim bir yanım eksik gibi oluyor.
  • Yatak odasının tüllerini ve perdelerini çıkardım. Makinaya attım yıkanıyorlar. Çıkınca tek tek ütülenip asılacaklar. Birde yatağın cibinlikleri tabi.
  • Çocuklara gelince Buğra'yı zor uyuttum. Begüm bütün banyoya yapmış tuvaletini yerler berbat. Temizlik bekliyor. Çıkardım üstünü başını, yıkadım bir güzel kızımı. Şimdi sütünü bekliyor uyuyabilmek için.
  • Ütüyü çalıştırdım. Bir yığın ütüm var zaten. Ben bu satırları yazarken ısındı bile.
  • Ev süpürülüp-silinecek.
  • Yemek var Allah'dan.
  • Saat 5 de komşuma yardıma gidicem. Kaynanası gelicekmiş. Yalnız olmak istemiyor. Kadının kızı bir dövmediği kalıyor zaten. Sözleri ile yerle bir ediyor garibimi. Ben varken yapamaz diye çağırdı. Saçlarımı falan yapmam lazım.
Offf offf yetiştiririm ama benden de bir ömürlük can giecek. Çooook iş var çooook. Ev işleri tekerrürden ibaret. Yap yap hep aynı. Ben mi fazla titizleniyorum diyorum. Yooo değil aslında. Sadece yapılması gerekenleri yapıyorum. Titiz değilimdir ama dağınıklığa tahammülüm yoktur.

Dağınık ev üstüme üstüme gelir. İçim daralır, kaçıp gidesim gelir. Bu yüzden ki ben hiç bilmem ayaklarımı koltuğa uzatıp uzandığımı. Yazık ama bana yaaa. Çocuk, ev, eş ve herşey zamanında ve mükemmel olsun diye paralıyorum kendimi. Erken yaşlandım bu yüzden.

Haydi bismillah başlıyorum.

8 yorum:

  1. bir dost tavsiyesidir;bir kadın ne derece hamarat,ne derece mükemmeliyetçi ve ne derece çalışkan olursa o derece çabuk aşınır,yaşlanır ,yorulu ve tıkanır.tıkanan lavabolarda nasıl ki lavabo aç kullanılırsa,senin bu tıkanmışlığını komple yok edecek yeni ve alımlı kimyasalllar devreye sokulabilir.bilgilerinize:))))

    YanıtlaSil
  2. Ben o kimyasalları klozete döküp üzerine de sifonu çekmesini bilirim tatlım :) o zor biraz :)

    YanıtlaSil
  3. sitare fena yazmış sen de fena cevap vermişsin:)) çok gülüdm:)

    bu arada o kadar işten sonra komşuya gitcem yazmışsın ya ben orda bittim ne bileyim herhalde ben ayağımı uzatır dinlenirdim:)gerçi senin yaptığında güzellik sayılır komşuna.Ne kaynanalar var ya:(

    YanıtlaSil
  4. :)))
    Sezobigo'cum işler bitti, komşuya gittim geldim. Kaynanayı fena yaptık diyebilirim. Kadın çemkirmek için ağzını açtı ama anında kapatmak zorunda kaldı. Kimsenin kimseyi ezme hakkı yoktur. O arkadaşımda çekingen bir kız. Kadın canına okuyor. Hallettik ama. Bundan sonra biraz zor okur :)

    Ayaklarımı uzatmaya gelince, ben onu hiç yapamıyorum be tatlım.

    YanıtlaSil
  5. günüm sadece zehranın dağıttıklarını toplamakla geçiyor:)Ama yine de sağlık olsun herşey hallolur.Bu arada allah öyle kaynanalardan uzak tutsun bizi inş:)

    YanıtlaSil
  6. Sevilay'cım keşke sadece dağınıklık toplamak olsa, hepsi bir araya gelince yoruyor insanı.

    Amiiiin inşallah canım :)

    YanıtlaSil
  7. aah öldüm gülmekten tam beni anlatmışın !!

    YanıtlaSil
  8. Buket'cim desene yalnız değilim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...