6 Mayıs 2011

Kaçıyorum


Dün gece verdiğimiz ani bir karar neticesi ile bu gece Afyon'a kaçıyoruz. Bir hafta kardeşimin yanında olucam. Annemde orada zaten, hem evi yerleştirmelerine yardım edicem, hemde İstanbul'dan uzak olmanın ve sevdiklerimin yanında olmanın keyfini sürücem

Tek endişem; bu güne kadar hep trenle (yataklı vagonla) giderken, bu kez yer bulamamak yüzünden otobüsle gidiyor olmamız. Hoş 4 koltuk aldık. Begüm ve Buğra için bile aldık. Umarım zor bir yolculuk olmaz. Gece 12 de binicez. Çocukların uykuda oldukları saatler olduğu için biraz daha rahat kafam ama haydi hayırlısı.

Biraz kafa boşaltma zamanı :)

8 yorum:

  1. Hayırlı yolculuklar canım.Ne iyi etmişsin,iyi gelecek eminim...
    Öpüyorum bebişleri ve seni.Güle güle git ve gel.İyi haberlerinizi bekliyoruz.
    Anneler günün kutlu olsun canım...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Gönül'cüm. Valla iyi gelir umarım be tatlım. Bütün kış neredeyse evdeydik. Üstümüzden atalım şu rehaveti istiyorum.

    Senin de anneler günün kutlu olsun canım. Bol bol fotoyla dönücem :)

    YanıtlaSil
  3. Keyifli tatil geçirmeni dilerim :)
    Fotoğrafları ve tatlı anılarını bekliyorum...

    YanıtlaSil
  4. Güle güle gidin, güle güle gelin güzel Selmam:)

    YanıtlaSil
  5. Didem'cim; sağol canım. Tatil güzel başladı. Ufak tefek tatsızlıklar hariç geneli iyi gidiyor. Fotoğraflara gelince. Birsürü birsürü :)

    YanıtlaSil
  6. Delişim; sağol canım. Bak senin izinden gidiyorum. Ben de kaçtım :)...Yaa şaka bir yana öyle ihtiyacım varmış ki. Kuş seslerinden başka ses yok. Ne insan, ne araç sesi. Çocuk sesi bile yok :)

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı yolculuklar olsun!...

    Biraz inziva , ilacıdır ruhun ve yüreğin :)

    Kalbi sevgi ve selamlarımla

    YanıtlaSil
  8. Cafe Pepela; ziyaretin ve iyi dileklerin için çok teşekkür ederim.Doğru söylemişsin, bazı bazı inzivaya o kadar çok ihtiyacımız oluyor ki.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...