20 Mayıs 2011

Semoş'un evinden kareler



Ev tam anlamı ile harika. Bahçesinde ki çam ağaçları, hanımeli, mis gibi kokan leylaklar insana ayrı bir huzur veriyor.



Koca, terasda keyifte.Bende dönmeden evi fotoğraflamanın derdinde. Ev diyorum birde koca villaya. Tüüü bana :) Villa 4 katlı. Girişte; salon, mutfak ve misafir tuvaleti var. 2. katta; yatak odası, giyinme odası, mor koltuk odası ve banyo. 3. katta; 2 ayrı oda var. Biri yeşil koltuk odası, diğeri şimdilik boş olan, Umutun çalışma odası olarak kullanmayı planladığı oda. Girişin altında ise; bir yemek odası, bir boş oda (orası da spor odası olarak planlanıyor), kiler diye adlandırabileceğimiz, evin ıvır-zıvırının konduğu bir oda, banyo ve garaj var.Semoş'un kiler niyetine kullandığı oda aslında hamam olarak tasarlanmış. Ama Semoş hamam olarak kullanmayı düşünmüyor.


Yan bahçesi; buraya annem, patlıcandan, domatese kadar herşeyi ekti.


Bahçesinde ki ağaçlara bittim. Tam çocuklu aileler için bu ev yaaa...


Begüm fotoğraf çekimime asistanlık yapıyor. Anne burayı da çeeek :)



Evin giriş medivenleri


Evin girişinde çardak gibi bir alan var. Çekmeyi unutmuşum ama. Burası antre...


Antrenin tam karşısı salona açılıyor.


Salonun sol tarafı. Yemek takımı için ayrıldı. Yemek takımı sipariş üzerine yapıldığı için henüz gelmemşti.


Perdeler; simli ip perde. Aksesuarları ile birbirlerini harika tamamladılar.


Salonun sağ tarafı; kadife, krem-camel koltuk takımına bayıldım. Çok iyi bir tercih olmuş bu ev için.


Salon hariç diğer halıları aldık ama salon için beğenemediler. Bakalım ne zaman fırsat bulurlarsa o zaman artık. Böyle şeyler aceleye gelmez. Sadece herşey hazır olsun diye insan sevmediği bir şeyi almamalı dimi ama.




Evin en güzel köşesi. Şömine başı. Aksesuar kısmını henüz bitirmedik. İdareten yerleştirilmiş durumda.


Antrenin sol tarafı mutfağa açılıyor. Kahvaltı sırasında çektiğim için fotoğrafları biraz dağıtmışız etrafı ama artık kusurumuza bakılmasın. Yeni yerleşiliyor, normal ama...




Antrenin sağ tarafı misafir tuvaletine açılıyor. Kendimi de hello kitty pijamalarımla çekmişim ya yuh bana :)



Evin en güzel diğer köşesi, terası. Tam da teras keyfi yapıyorduk.


Salonun terasa açılan kapısı...


Mutfaktan terasa çıkan koridor...


Terastaki barbekü. Yapan mütahit çok akıllıca bir iş yapıp, salonda ki şömine ile terasda ki barbeküyü, önlü arkalı aynı duvara yapmış. Bu arada dönmeden Semoş bize bu terasda harika bir mangal keyfi yaşattı tabiki :)



Terasda çayımızı yudumlarken, yoldan geçen düğün konvoyunu görünce çekmeden duramadım.


Begüm, babaı ve teyzesi terasdalar. Zaten Begüm terasdan pek eve girmedi diyebilirim.


Güzel kızım ne de güzel görünmüş yeşillikler arasında öyle..


Üst katlara geçiş salondan verilmiş.



2. katta ki odalar. Sağda ki yatak odası, ortada ki giyinme odası, solda ki ise mor koltuk odası.


Odaların en solunda ise banyo var. Banyo iki bölümlü yapılmış. Burası giriş ve lavabo kısmı, sol taraf ise jakuzi ve tuvalet.



Yapan öyle bir yapmış ki, klozetin yanında birde ayak yıkama lavabosu var.


İşte mor koltuk odası


Yatak odası; resmen salon gibi büyük tutulmuş.Sağda ebeveyn banyosu var.


Tülleri yeni yaptırmış Semoş. Görür görmez bittim onlara. Yatak örtüsünü İstanbul'a geldiğinde English Home'dan almıştık. Halılar ise (yatak odası ve antre halıları) benim ev hediyem nacizane kardeşime.



3. kata çıkan antre kapısı


3. katta ki yeşil koltuk odası


 burası da Umut'un çalışma odası olarak planladığı oda. Şimdilik boş. Ben giderken Buğra'nın seyahat yatağını da götürmüştüm. Bu yüzden biz ordayken Buğranın odası oldu.


Burası girişin altındaki odalardan biri. Spor odası olarak planlanıyor.


Yine alt kattaki yemek odası. Bu oda yemek odası olarak kullanılmıyor. Sadece yazlık falan alırsam, bu takımı oraya koyarım diyor Semoş. Yani oda dolsun şimdilik ayağına oraya koyduk.


Burası da evin garajı.

Giyinme odası ve kilerin fotoğraflarını çekemedim. Malum tam yerleşilmediği için oralar pek uygun değil şimdilik. Bir daha ki sefere artık.

Allah ağız tadı ile oturmayı nasip etsin kardeşime. Bu villa burda olsa para yetmez ama orda, burda 3+1 daire parasına alınıyor. Ne güzel, çocuklarınla mutlu mesut yaşanacak harika bir yer. Offf offf ckoca, gidelim buralardan diyorum sana.

12 yorum:

  1. semoşa; evine ay pardon villana bayıldım hakkaten yerinde olsam her odaya bir çocuk :) koştursun dursunlar :) evde en çok begendigim teras ve salon koltukların..süperler..güzel ve mutlu günlerde oturun inşallah..

    YanıtlaSil
  2. sağlıkla huzurla çolukla çocukla oturmalar nasip olsun.evet gerçekten Afyon'da normal bir fiyata alınır bu villa ama ne bursada ne ist da alınması mümkün değil.bursada geçen duydum 4+1 daire 900.000 tlden satılmış:)))ne diyeyim daha.

    YanıtlaSil
  3. Sayın görümcem Nursen; yahu insan bide benim için 2 satır yazar ama. Hani fotolar için falan :)

    Şaka bir yana beraber gidelim bir kere de ne dersin?

    YanıtlaSil
  4. Sitare'cim evet canım biz şanssızlar ordusuyuz bence :(( yaa öyle güzel ki oralar. Evler güzel, yollar temiz ve boş, trafik diye bişey yok, Antalya, Eskişehir falan burnunun dibinde. Yaşanacak yer tam anlamıyla.

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım.. hele balkon burdan ferahlattı içimi.. Allah huzurla ve sağlıkla uzun yıllar oturmayı nasip etsin..

    YanıtlaSil
  6. Amin delişim. Nasıl güzel, nasıl huzurlu anlatamam. Bir aksilik olmazsa Haziran 17 gibi yine gidiyorum. Orhan iş için Rusyaya gidecek bende doğru Afyon. Durmam artık buralarda. Orhan kaçar ben kaçar :)

    YanıtlaSil
  7. nursencim teşekkür ederim.beklerim afyona da artık. terasta keyif yaparız:)

    YanıtlaSil
  8. Ablasının güzeli, bitanem benim. Alır gelirim ben Nursen'leri uygun bir zamanda. Ayyy ben seni şimdiden çok özledim be bebeğim :((

    YanıtlaSil
  9. selmacım eline sağlık söylemeye gerek bile yok hepsini çok güzel çekmişsin gidersek kendimi hiç yabancı hissetmeyeceğim her yeri öğrendik :) bu arada gidebiliriz tabi uygun bir zamanda, geçen 19mayıs tatilinde yavuz afyon termallerine gidelim istersen diyordu :)

    YanıtlaSil
  10. Orhan önümüzdeki hafta yok. Çin'e gidiyor yine. Bu yüzden cuma gecesi yine Afyon yolcusuyum. Tabi son dakikada bir aksilik olmazsa. Gelin beraber gidelim isterseniz :)

    YanıtlaSil
  11. blogunuzu çok beğendim ve takibe aldım:) eviniz çok güzel görünüyor çok beğendim özelliklede halıya bayıldım markasının ne olduğunu öğrebilirmiyim acaba

    YanıtlaSil
  12. Moda ve hobi perisi; teşekkür ederim ama buradaki fotoğraflar kız kardeşimin Afyon'daki evine ait. Yani benim evim değil.

    İkinci olarak bu fotoğraflara istinaden soruyorsanız halıyı, benimde hangi halıyı sorduğunuzu bilmem gerekli. Eğer antredeki halıyı soruyorsanız, daire şekilleri olan koçtaştan almıştık.

    Dediğim gibi ama bu ev kardeşimiz. Malesef benim evim komple halıfleks :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...