18 Mayıs 2011

Afyon kaçamağı 1


Semoş'un yani kardeşimin yeni aldığı evini yerleştirmesine yardım etmek ayrıca bize de küçük bir tatil olur düşüncesi ile gittim Afyon'a. Evin çoğu yerleştirilmiş, bana sadece dekorasyonunda oynamak kalmıştı. Neyse ev diğer yazının konusu. Her evin kendi bahçesi olduğu gibi, bir de ortak bir yeşil alanları var. İşte Begüm'le bu alanda oynuyoruz.



Teyzesi ile birbirlerine bolca doydular. İkiside birbirini çok özlemişti. Hoş Begüm badisini (yani Umut eniştesini) daha çok özlemiş. Nedeni ona biraz aşıkda bizim prenses.



Bol bol çimenlerin üstünde oynadık, yuvarlandık, negatif enerjimizi attık.







Kendine hemen arkadaş da edindi. Pek keyifli oynadılar. Açık ve temiz bir hava, alabildiğine yeşilli ve arkadaş, bir çocuk için ne bulunmaz nimet aslında. Kızım bu bir hafta boyunca bunun tadını sonuna kadar çıkardı.







Mesela İstanbul'da ağaca tırmanmanın ne demek olduğunu kolay kolay bilemeyecek olan prenses orda bol bol bu fırsatı yakaladı. Yaaa biz ne güzel bir çocukluk geçirmişiz gerçekten. O zamanlar doğal olan herşey şimdi bir lütuf, bir lüks bize.


Havanın yağmurlu olduğu günler alışveriş merkezlerine jetonlu oyunlara gittik. Malum hangi çocuk sevmez.





Özdilek Alışveriş merkezinin çıkışında gördü bizim kız burayı. Girmeden, zıplamadan durur  mu! durmaz tabi. Başladı zıplamaya 1-2-3 epeyi zaman geçmesine rağmen gelmek istemiyor. Hava buz. Semoş'la Buğra'yı arabaya gönderdim. Bekliyorum Begüm hanımın keyfini. Soğuktan burnum donuyor onda tık yok. Zar zor attık kendimizi sonunda arabaya ve doğru eve.


Onu havada görmek çok hoşuma gidiyor. En çok da mutlu iken gözlerinin içinin gülmesi beni tarif edilmez derece de mutlu ediyor.




Bütün oyunlarını bu kız takla ile bitirir oldu. Dans ederken bile aynı final. Burda da aynısını yaptı. Bekliyordum zaten.


Afium denilen bir alışveriş merkezleri var. Burada ki Via Port gibi. Tabi daha küçüğü. Ne ararsan var orada da. Semoş'un evi için alışverişe gittiğimiz bir günün ardından açıkan midelerime köfta bayramı yaptırdık. Aslında biz tokduk. Ama Begüm açtı. Ben de duramadım tabi. Söyledik anne-kız köftelerimizi ohhh bir de güzel yedik ki. Hoş Begüm öyle çok acıkmış ki ! Kendi köftelerinin ardından benimkilerinin de 2 tanesini indirdi mideye.




Başka bir gün yine Özdilekdeyiz. Begüm oyun parkında oynadı biraz. Bende hamam takımı falan almak istiyordum onları hallettim.





Zıpzıp toooop... Begüm'ün son aylarda ki favorisi. Her gördüğü yerden alıyor. Biliyor para ile çalıştığını. Benim de her seferinde almak istemediğimi.(ee çünkü bir kavanoz zıpzıp top oldu evde). Küçük hanım evden çıkmadan kesin cebine koyuyor kumbarasından aldığı paralarını. Bir de öğrenmiş teyzesinden küçük paralara olmuyormuş, bu yüzden 1 liraları toplamış yanına hanım efendi.

Aklına, zekana, seni veren yaradana kurban olurum ben annem.



Oğluuuuum, yavrum nasıl melek benim yavrum. Biz gezerken nerede ise hiç sorun çıkarmadı prensim. Çok foroğrafını çekemedim. Genelde uyudu. Havasımı çarptı ne ! Bir de, biz Semoş'la ev için alışveriş yapacağımız zaman, çocukları uyutup, annemle bırakıp öyle kaçıyorduk. Maksimum 2 saat. Sonrasında oğluşumun emme vakti gelmiş olduğu için doğru eve. Bu telaşe içerisinde çok çekemedim oğluşumun fotoğraflarını...


Bir hafta sonra babamız bizi almaya geldi. Biz de onu karşıladık. Bu 1 haftalık özlemin ardından gelen buluşma anımızdan bir kare. İnsan öyle çok özlüyor ki sevdiğini. O başka; o sevgili, o eş, o baba ....Onsuz olmaz.

Güzel aşkım ben sana bir kere aşkım diyeyim, rabbim bunu sana bin kere duyursun. Seni çok seviyorum.Kemdimden bile çok. Senin yüreğin bu dünyadan değil sanki, senin sabrın peygamber sabrı gibi. Rabbim sana herşeyin en güzelini vermiş. Sen de etrafında ki herkesle bunu paylaşmaya çalışıyorsun. Bir günden bir güne ''ben'' demedin. Hep ''biz'' dedin. Bunu sadece bizim için değil tüm sevdiklerin için de gösterdin.

Rabbim yüreğinde ki bu güzelliklerin, bu iyiliğin, bu yüceliğin milyonlarca mislisini nasip etsin sana. Sen bana bir yuva verdin.

10 yorum:

  1. Ne güzel dua etmişsin. Mutluluğunuz daim olsun :)
    Fotoğraflarda çok güzel !

    YanıtlaSil
  2. Didem'cim, sağol canım. Amin, hepimizin mutluluğu daim olsun.Şükretmeyi çok severim. Bana geçmişi hiç unutturmaz şükür etmek.

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun Selmam kardeşinin yeni evi.. mis gibi çimenler, çocuklar keyifli..

    ve ve amiiin!

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel gezmişsiniz.İki çocukla maşallah sana...Bu arada oğlan ne kadar büyümüş maşallah...

    YanıtlaSil
  5. Sağol delişim, çok iyi geldi çoook.Ordayken evimi özlemiştim ama buraya gelince orann özlemi daha ağır bastı. Nasıl huzurlu oluyor insan anlatamam.

    YanıtlaSil
  6. Sağol Esincim, büyüdü, çok tatlı oldu. Öpe öpe doyamıyorum. Yanaklarını isilik yaptım.Gezdik valla. Sırada bir deniz tatili ardından yine 1 hafta Afyon planım var. Haydi hayırlısı...

    YanıtlaSil
  7. ohhh ne güzel bir tatil olmuş size,çayır çimen bütün negatif enerjilerinizi almıştır üstünüzden.Dualarının tümüne amin diyor seni çok öpüyorum Selmacım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Sağol Gönül'cüm, gerçekten çok iyi geldi hepimize.Böyle değişiklikler insanı resmen tazeliyor.

    Bende seni çok öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
  9. allah nazarlardan saklasın kızın ne tatlı .böyle mutlu aile kardeş tablolarına bayılıyorum.maşallah herbirinize.

    YanıtlaSil
  10. Sağol Sitare'cim; Allah hepimize böyle mutlu anlarla dolu bir hayat nasip etsin canım.

    Kardeşine olan düşkünlüğüne ve kıyamama duygusuna bende hayranım Begüm'ün.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...