22 Nisan 2011

Bir haftayı geride bırakırken...


Prensim büyüyor. Her geçen gün daha bir tatlı, daha bir mıncırılası bir bebek oluyor. Bıcır bıcır mırıldanmalara da başladı artık. En hoş özelliği ise, uyuyamadığı zamanlar ayağımda sallayarak uyutursam eğer eeee eeeee der demez kafasını sol yana çevirerek gözlerini kapatıp uyku moduna girmesi oluyor. Öyle tatlı ki, öpe öpe egzama yapmışım yanaklarını, doktoru öyle diyor.

Baba ile parka gönderdim onları. Gider gitmez hemen bir arkadaş buldu orada kendine. Ben de bu fotoları evden çekiyorum. 8. kattan foto çekmeye çalışınca anca bu kadar oluyor.

Yeni tanıştığı ve çok sevmiş olduğu arkadaşı. Biraz büyük Begüm'den ama zaten Begüm kendi yaşıtları ile pek oynayamıyor. Ona küçük geliyorlarmış. Öyle diyor :)



Arkadaşının annesine kendi köpeğini emanet ediyor. Gerçekten çok sevmiş onları. Yoksa köpeğini hiç bırakmaz.

Baba ile tırmanmaca. Bayılır, atlasın, zıplasın ,tırmansın...


Bundan 2 ay önce kadar aldığım oyuncak bebeğini çok seviyor. Mila bebek di yanlış hatırlamıyorsam. Alfabeyi falan da söylüyor. Begüm baya baya başladı ezberlemeye şimdiden oyuncak sayesinde.

Pazartesi öğleden sonra estiler bana ve hemen aradım Şerife'yi hadi atlayın bize gelin diye. Zaten Yahya pazartesileri izinli. Zeynep Betül'ü kreşten alıp geldiler. Ohh ne güzel oldu. Çocuklar vızıl vızıl evde, gönüllerince oynayıp deşarj oldular. Bir de mısır patlattım onlara. Ellerinde mısır kaseleri ile hem dolaştılar hem yediler.


Begüm yine sevgi buselerini Zeynep Betül'ün yanaklarına konduruyor. Ben öpmeyi seven bir anne olduğum için çocuğumunda benim gibi olması hiç şaşırtıcı gelmiyor tabi bana. Bayılıyorum onların bu hallerine.

Ev derlendi toplandı, çocuklar yıkandı ve uyudu (hoş uyanmak üzeredirler bile artık.2 saat oldu),çamaşırlar katlandı (yenileri makinede yıkanıyor),bulaşık makinesi boşaltıldı, yemekler yapıldı (zeytinyağlı kereviz, havuçlu karnıbahar ve misss gibi ev yapımı tarhana çorbası). Geriye sadece yapmayı planladığım tatlı kaldı (kazan dibi).eeee şimdi ne yapmalı !

Temizlik mi ! O dün yapılmıştı ki zaten. Akşam da çocuklar vaktinde yatarlarsa bir film keyfi ile günü kapatırsam işte o zaman çok süper olacak :)

Dün saat 18:00 gibi Nursenle Palladium'a gitmeye karar verdik. Gittik de ama 3 çocukla zormuş be dedirttiler bize tabi ki. Nasıl olacakmış ! Annem Afyon'dan dönsün o zaman sadece Buğra alınıp gidilecekmiş. Anca böylesi paklar bizi :)

4 yorum:

  1. Optukce opesin geliyor dimi...
    Yakinda Cinar da egzama olur oyleyse... :)

    YanıtlaSil
  2. Evet Nuray'cım, aynen öyle oluyor. Çınar da eğer beyaz tenli ve hassas bir cilde sahipse olur. Amaaan ne yapalım öpmeyelim mi yani :) olaz öyle şey. Öperim de, mıncırırım da ben dayanamam :)

    YanıtlaSil
  3. Maşallah be Selmam.. onca iş güç yemek.. yetişemiyorum hızına,, okurken bile yoruluyorum ben

    YanıtlaSil
  4. Delişim sağol canım. Yaa; ben ahtapot gibiyim. Sol elim bir iş yaparken sağ elim başka bir iş yapıyor. Sen bir de yakından görsen beni bunları yaparken fenalıklar geçirirsin.

    Bazen ben bile şaşırıyorum kendime. Nasıl başa çıkıyorum diye. Allah güç-kuvvet veriyor demekki :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...