5 Nisan 2011

Açık havayı bulunca...


Yeni bir park, yeni tanıştığı çocuklarla oyun oynama fırsatı. Çok mutlu oldu. O mutlu olunca biz daha çok mutlu oluyoruz tabi.



Yavrum, güzel yavrum benim. O kadar sakin davranıyor ki dışarı çıktığımız zaman. Allah' şükür hiç sorun çıkarmıyor bize bebeğim.





Carrefour'a alışverişe gitmiştik. 40 gün  eğlence diye bir projeye başlamışlar. Müzik eşliğinde dans eden çocukları görünce hemen götürdük fıstığı. Başladı deliler gibi dans etmeye. O kadar dışa dönük bir çocuk ki, etrafında ki çocuklar da hemen onun gibi dans etmeye başladılar. Farkında olmadan, doğal bir yetenekle yönetiyor resmen etrafında ki insanları da.


Palladium' a jetonlu oyunlara götürdük bir akşam da. Onlar baba-kız oyun oynarken, bende Buğra'yı alıp doğru koştum English Home'a. Dayanamıyorum ben bu mağazaya. Aldım tabi yine birşeyler. Yatak kenarı için farba dan tutunda, kurulama bezlerine kadar..Tutamıyorum bu mağaza olunca kendimi.




8 yorum:

  1. Oğlumda parka gitmeyi, jetonlu oyuncaklara binmeyi çok seviyor. Sizden feyz alıp, bende onu götüreyim bu haftasonu. Çocuklarınız çok güzel, Allah bağışlasın !

    YanıtlaSil
  2. Aynı sahneyi haftaiçi ve haftasonu sürekli yaşıyoruz.jetonlu oyuncaklar favorilerimiz...Atın üstünde ne kadar mutlu minik prenses , maşallah çok güzel çıkmış fotoğraflarda....

    YanıtlaSil
  3. Ohh maşallah.. Daim olsun güzel günler Selmam:)

    YanıtlaSil
  4. Didem Yazıcı; o kadar mutlu oluyorlar ki. Onları böyle mutlu görmek yetiyor insana. Kesinlikle götür derim. Amin cümlemizinkini inşallah.

    YanıtlaSil
  5. İçimizdeki Karnaval; Bizlerde bayılmıyormuyuz aslında oyunlara ve oyuncaklara. Biz de mümkün olduğunca oyun merkezlerine götürmeye çalışıyoruz. Malum havalar soğuk, bir de bebek olunca fazla çıkaramaz olmuştum kızımı. Paylaşıyoruz artık babası ile.

    At ve kedi en çok sevdiği hayvanlar. Bu yüzden atın üstünde çok mutlu.

    YanıtlaSil
  6. Deli'şim sağol canım. Hepimiz için daim olsun. Seviyorum insanları, özellikle de evlatlarımı mutlu görmeyi.

    YanıtlaSil
  7. bu fotolara bakmaya doyamadım dördünüzün de yüzünde ayrı güzellikler var :)

    YanıtlaSil
  8. Sağol Nursen'cim. Gerçekten de çok güzel vakit geçirdik geçen hafta.

    Biz bu mutluluğun ifadesini Gürlü ailesinin yüzünde de fazlası ile görüyoruz tatlım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...