23 Mart 2011

Sevgiliye özlem...


Seni özledim;
Seninle evliliğimizin ilk yılında çıktığımız o muhteşem yurt dışı seyahatimizi özledim. İlk kez hamile olduğumu da orada öğrenmiştik. Hep bizdik ve herşey bize dairdi.

Oysa şimdi öyle mi ! 2 iken 4 olduk. İyisini, kötüsünü tartışmıyorum ama 2 olmanın tadı daha başka idi. Birbirimize aittik. Gözlerimiz birbirimizi arar, yokluğumuz özlem yaratırdı. Zamanımız hep beraber, hep keyiflerle doluydu. Kafamıza eseni, estiği gibi yaşardık. Ya şimdi, şimdi öylemi !

Ne sende sen, ne bende ben kaldı. Ne de bize dair anlar.
Özledim seni, sadece seni :((

2 yorum:

  1. İnşaallah şu kaos ortamlarını atlatınca (ve hayırla, sağlıkla) gene olur esisi gibi ya da çok benzeri:)

    YanıtlaSil
  2. Evet ama istesek de istemesek de artık sedece karı-koca değil, bir de anne-babayız. Bu değişmeyecek, sadece benim bunu kabullenip bu duruma ayak uydurmam gerek.

    Sanki bu bir süreçte sonra biz tekrar yine eskisi gibi olacakmışız gibi yaşadım hep. Şimdi şimdi dank dedi :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...