10 Mart 2011

Kıskançlık hali var üzerimde...


Son zamanlar da farkettim ki kıskançlık duygusunu çok giymeye başladım üzerime. Aslında içsel bir kıskançlık bu. Zararsız olanlarından yani fakat yinede kıskanmak bana ters bir duydu olmasına rağmen nasıl bu duygunun tuzağına düşer oldum.

Neleri kıskandığımı söylemem gerekirse;

  • Olanağım olmasına rağmen isteyipte yapamadığım şeyleri.
  • Dışımda ki benin içimdeki beni yansıtmaması, bunu başkalarının hayatlarına şahit olduğum zaman anladığım halim.
  • Kullanamadığım renkleri onların yaşadığını gördüğüm zaman
  • Başkalarının kendilerini konuşmadan bile çok güzel ifade edebilmelerine karşın benim 40 takla atmama rağmen bu konuda eksik kalmam
  • Bakımlı olmak varken bakımsızlığın dibine vurup, oofff ooff diyerek başkalarına bakıp iç geçirmek
Saymakla bitmez, kıskanç bir dönem geçiriyorum. Renkleri arıyorum. Yürürken farkında olmadan geride bıraktığım hayatımın renklerini. Onları gören var mı ? Geri istiyorum da. Kimseye ödünç vermedim. Sadece kaybettim.

2 yorum:

  1. Bu söylediklerinin hepsi bence "iyi huylu kıskançlık" :) Zaman zaman aklımızdan geçirdiğimiz şeyler..
    1 yıl geçmiş üstünden, kıskandığını söylediğin şeyleri yapabildin mi merak ettim...

    YanıtlaSil
  2. Evet bir kısmını şimdilik. Hani çoğu gitti azı kaldı derler ya, işte bende tam tersi azı gitti çoğu kaldı. Diğer kısmı Buğra kreşe başlayınca halledilecek cinsten :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...