31 Mart 2011

Buğra 3 aylık oldu..












Buğram; güzel oğlum 3 aylık olduk. İki bebekle nasıl başa çıkarım derken 3 ayı geride bıraktık bile. Aslına bakarsanız korktuğum kadar da zor değilmiş. İlk 40 gün çok zorlandım ama sonrası çorap söküğü gibi. Kendi kendine herşey yoluna girmeye başlıyor. Hele bir de ek gıdaya başlayalım o zaman daha da rahatlayacağım.

Buğra'nın gelişimine gelecek olursak;
Uykularımız gayet düzenli. Gece ve gündüz kavramını oturruğumuz için herşey yolunda.
Emmeye gelince maşallahı var. Begüm'ün bebekliğine kıyasla daha düzenli emen bir bebek. Allah'a şükür süt problemimizde olmadığı için şimdilik iyiyiz. ( ben bu satırları yazarken Buğra'nın odasından inanılmaz çığlık sesleri geldi. Ödüm koptu oğluma birşey oldu diye. Resmen kendi kendime nazar değdirdim bebişime. Maşallah- Sübhanallah diyeyimde. Neyse yeniden uyumaya daldı miniğim.)
Buğra'nın en ilginç hareketi emerken altta kalan elinin baş parmağını da meme ile beraber ağzına sokup ikisini aynı anda emmesi. Tatlı serserim benim.
Boy- kilo henüz ne durumda bilmiyorum. Doktor randevumuz ayın 3'ün de.
Açık havayı çok seviyor, banyo yapmayı ise hiç sevmiyor. Vücuduna su değdiği anda kopuyor evde kıyamet.
Acayip bir sestonu var. Tizin tizi, biz kağıt yırtılması gibi diyoruz. Ama anında o ses acayip tonlara dönüşüp inanılmaz derecelere kadar yükselebiliyor. Yanınızda konuşan kişiyi bile duyamıyorsunuz o kadar yani.
Renkler ve sesler çok ilgisini çekiyor. İlla bizi aramıyor. Beşiğinde dönencesi ile veya oyun parkında ki oyuncakları ile gayet güzel zaman geçirebiliyor.
Begüm'ün ona öpmek için yaklaştığını anlarcasına yüzünü ekşitiyor ve Begüm öpmeye başladığı anda dayanıyor dayanıyor sonunda basıyor yaygarayı. Neden mi ! Begüm öperken büyük öptüm diyerek tüm gücü ile bastırarak öpüyorda ondan. Dikkat etmesini onun daha çok minik olduğu söylüyorum ama asla kızımdan kardeşini sakınmıyorum. Onu çok seviyor, aynı benim kardeşimi sevdiğim gibi. Dokunmadan, öpmeden duramıyor. Kız kardeşim Semra 29 yaşında ve evli kocaman kadın oldu ama hala benim gözümde eve geldiği ilk günkü gibi bebek. Bugün bile hala ne zaman İstanbula gelse mıncık mıncık öpüyorum bende onu. Oda her zaman ki gibi abla yeter diyor. :)
Neyse konuyo dağıtmadan; Buğra emzik delisi. Emziği düşerse bir de o zaman basar yaygarayı.
Bey efendiyi yan yatıramıyoruz. Ne zaman yan yatırsam, bir de bakıyorum yine dönmüş sırt üstü. Hayır basık kafalının teki olup çıkıcak, görecek ileride gününü. Kızım ne güzel nasıl yatırırsam öyle uyurdu. Bu yüzden harika bir kafa yapışı olutu. Bakıcaz artık.
Şimdilik bu kadar gerisi doktor kontrolünden sonra.

3 yorum:

  1. yakışıklı yaa o yandan bakışını yirim seninnn

    YanıtlaSil
  2. Çok yakışıklı bakmış dimi halası :)

    YanıtlaSil
  3. Allah nazarlardan saklasınnn...çokk güzell

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...