17 Şubat 2011

Şizofren günler


Ağlamaklı bir hal var son zamanlarda üzrimde. Reklamları bile izlerken gözlerim doluyor. Sürekli dilimde aynı şarkı ''Bir daha bu yolları aynı hevesle yürürmüyüm''. Nedensiz aslında. Zaten nedenini bilsem çözmezmiyim sorunu. Ne malum belki de bu hal farkında olmadan hoşuma gidiyordur da nedenini bilsemde bilmiyormuş ayağına yatıyorumdur.

Ben kin beslemem, bezlemezdim daha doğrusu. Artık duygularım beni içine hapsediyor ve yapılanları unutmadığımı, Allah'a havale etmediğimi görüyorum. İçimde intikam çanları çalıyor ama dışımda ağlamaklı bir hal. Ne oluyor bana böyle. Nedir bu dengesizlik. Bütün gün herkese şirinlik muskası gibi görünürken, akşam olupda karanlık çökünce yaşadığım bu çelişki de neyin nesi.

Ağlamaklı bir haldeyim. Belki de ağlanılası bir haldeyimdir de anlamıyorumdur.

Gün ola harman ola.Vardır bunda da bir hayır.

Not: Yukarıdaki foto da Begüm'e hamileydim. Doğumdan 2 hafta önceki halim. Bu yazıyla hiç alakası olmadığını biliyorum ama kendimi iyi hissettirdi bana.

2 yorum:

  1. A Selma'm üüzülme ya loğusalıktandır, geçer canım.. Ben loğusa iken nir kin besledim millete ki sonradan düşündükçe amma saçmalamışım dedim. Ki bir sene de sürdü sanırım loğusalık sendromum.. bana gak diyeen küsmüşüm meğerse o dönemde.. sen de sıkma kendini.. geçici inşallah.. öperim

    YanıtlaSil
  2. Deli Anne; sağol canım bir sen anlar oldun son zamanlarda daha çok beni. Dediğin gibi ya lohusalıktan, ya da eve hapis olmaktan. İnsanlardan uzak kaldıkça, insanlara tahammül edemez oluyor insan.

    Bahar gelsin yine çiçek açarım ben :)Teşekkür ederim canım yorumların için. İnan bana iyi geliyor.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...