19 Şubat 2011

Ruhumun şarjı kızım


Bu fotoğraf Begüm'ün bebekliğine ait.

Şu anda sabahın 05:10'u ve kızım 39,5 derece ateşle yanıyor. Yatarken hiçbirşeyi yoktu halbuki ! Ne oldu nasıl oldu anlamadım. Bugün dayısının doğum günüydü ve hep beraber bizde kutladık. Kuzeni Zeynep Ece ile beraber oynarken çok mutluydu. Bu ateş bütün mutluluğuna gölge düşürdü. Saat 03:00 dan beri ateşler içinde. Hemen ateş düşürücü şurubunu verdim. Terlemiş; üstü başı, yatak çarşafı heryer su olmuş resmen. Hepsini değiştirdim. Şimdi biraz daha rahat yatıyor ama beni de babasını da başında istiyor bebeğim. Bir yandan başını bekliyor, diğer yandan bu satırları yazıyorum.

Kızım; Allah yardımcımız olsun, şu ateşini sabaha kadar def edelim annecim. Gözümün nuru, ruhumun şarjı kızım. Ömrüme ömür katan, ömre bedel kızım benim.Seni nasıl çok sevdiğimi dünyaya haykırasım geliyor. Ben seni başka başka sevdim annem. Benden herşeyden, herkesten öte sevdim. Ben senin için ömür adarım yavrum.

Yazamıyorum çünkü gözyaşlarımı tutamıyorum. Biz hastalıklara alışık değiliz. Hepi-topu bu yaşına kadar 3-5 kere hasta olmuştur. Hepsinde de canımdan can kopmuştur.

6 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun. Büyük oğlumun bebekliğinde ben de çok kahrolurdum. İnsanı en kahreden neyi neden olduğunu bilememek oluyor. Dişmi çıkarıyor, üşüttümü, kabızmı oldu vs..bunlar hep ateş yapıyor..inşallah şu an iyidir.

    YanıtlaSil
  2. MAVİ TUTKU; Çok teşekkür ederim.Biz bugüne kadar bu kadar şiddetli bir hastalık geçirmemiştik. Hazırlıksız yakalandık anlayacağın. Allah'tan kızım güçlü de işimizi e daha iyi. İğne ve şurupları var. Onlar sayesinde tabi.zorlaştırmanın aksine kolaylaştırdı. Ne olursa olsun çocuk hastalığı eritiyor insanı.

    Şu anda geceye gör

    YanıtlaSil
  3. Cok gecmis olsun, benim en korktugum sey. Hic basimiza gelmedi allaha sukur simdiye kadar. Umarim duzelir ve cok iyi olur.

    YanıtlaSil
  4. Taze Anne; Çok teşekkür ederim . Bizim de bugüne kadar bu kadar şiddetli bir ateş başımıza hiç gelmemişti.Allah düşmanımın bile başına vermesin dedirtedecek kadar kötü durum.

    Şimdi daha iyi.

    YanıtlaSil
  5. çok duygulandım okurken, umarım şimdi çok iyisinizdir...

    YanıtlaSil
  6. Anne Kaleminden; Şimdi daha iyiyiz.İğne, antibiyotik, pedifen ve calpol verdiler. Bu ilaçlar sayesinde daha iyiye gidiyoruz.

    İlginiz için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...