2 Şubat 2011

Kar yağdı,ben bayıldım, Begüm ağladı...



Bu günlerde odasının kapısında ki isim yazısına takmış durumda. Neymiş ! Onu alıp oynayacakmış. Onunmuş...


Bu ciciler kayınvalidemin bir arkadaşından hediye geldiler. Mickey mouse çanta Begüm'e, pijama takımı ise Buğra'ya. İşin garibi, hediye eden kişiyi ne tanıyorum, nede gördüm. Kayınvalideme getirmişler. Ne güzel gönüllü insanlar var.


Hafta sonu babası ile babaanneye gittiler. Ben de Buğra ile kaldım. Ohhh ne güzel bütün gün benim, dinlenirim derken, Buğra kucağımdan hiç inmedi. Ne sinir bozucu bir gündü. Aslında beklenti içinde olmasaydım, güzel bir gün olarak gelebilirdi de.


Kardeş sevgisi böyle bir şey işte. Kardeşinin emziği düşüyor, benden önce koşup veriyor. Kardeşi ağlıyor. Benden koşup sakinleştiriyor. Sakinleştirme yöntemini halasından kaptı. Halası Baran'ı uyuturken 'oooooo' diye bağırarak sakinleştiriyordu. Bizim küçük hanım bunu gördü ve o gün bu gündür Buğra için bu yöntemi kullanıyor.


Sevgi pıtırcığım benim. Ne de güzel sarılıyorsun kardeşine. Allah muhabbetinizi arttırsın.


Sonunda sakinleştirdi işte.

BU FOTOĞRAFLAR BUGÜNE AİT


Kar yağdı, koşa koşa balkona gitti. ''Anne baaaaakk'' diye bana seslendi. Ardından ''Mendeeee''yani bende diye sızlandı. Dışarı çıkıp kar oynamak istiyormuş. Caillou'da gördü ya ! ne zamandır benden kar istiyordu zaten. Fakat nerdeeee. Akşam baban gelince çıkarız dedim ama bu seferde kar kalmadı. İstanbulun karından ne olur zaten.





Karın bittiğini ve oynayamacağını öğrenince işte böyle üzüldü.


Sonra anne ne yaptı. Kovalamaca oynayalım diye ikna etti ve tam 20 dk. evin içinde koşturup durduk. Allah'dan Buğra uyuyordu bu süre zarfında.


Neşeme neşe, hayatıma renk katıyor bu kız benim. Yok böyle güzellik yaaa. Gülünce dünyam aydınlanıyor. Ne yorgunluk, ne stres hiçbirşey kalmıyor.


Kuğu gibisin prensesim, kuğu gibi. Hayat sana daima herşeyin en güzelini sunsun inşallah.


Öğle saati ve sonunda pili bitti bizimkinin. Caillou'su da başladı. Attı kendini koltuğa. Bende hemen yemeğini hazırladım. Bu günkü öğle menüsü karnıbahar yemeğiydi ve afiyetle yiyerek beni bile şaşırttı. Aferin benim prensesime. Caillou bitti, yemek bitti, prenses doğru yatağına uyumaya gitti. 2 saat uyuyarak bugün ki güzellik uykusunuda almış oldu.
Bir ara da yatağında zıpladık beraber. Odasında oyunlar oynadık. Beni Buğra'sız yakaladığı zaman odasına kitliyor zaten. Doya doya, başbaşa kalmışken oynayalım diye. Hoş bir ara bu yatak göçecek ama neyseee ...
Laptop'unda UP'ı izliyor, beni odasına kitliyor, zorla oyun oynatıyor, karnıbahar yiyor, bol bol kahkaha atıyor, kardeşi ile ilgileniyor, çamaşırları makineye atıyor ve makineyi çalıştırıyor, fotoğraf çekiyor, bana yemek yediriyor, zorla top oynatıyor, zorla yakalamaç oynatıyor, bana örgü ördürmüyor, onu öpmemi istiyor, baba gelsin kar oynayalım istiyor, yapıyorda yapıyor....İşte bugün aynen böyle geçti.

Buğra biraz huysuzsu. Derken; baba geldi, yemek yendi, çay içildi, oyunlar oynandı, bir Begüm bir Buğra'ya koşuldu. Anne çok yıprandı ve yoruldu. Saat 10:30'u gösterirken annenin tansiyon düştü ve 2-80 yere yığıldı. Bunu gören koca; Kucağında çığlık çığlığa ağlayan Buğra, anneyi baygın görüp korkudan ağlayan Begüm ve benimle ayrı ayrı uğraşmak zorunda kaldı. 3-5 dk. sonra kendime geldim. Kalktım, yüzümü yıkadım. Önce Buğra'yı aldım başladım emzirmeye, diğer yandan Begüm benim sallamamı istedi uyuyabilmek için. O ayağımda, Buğra memede, koca kütüphanede. Buğra'yı uyuttum, Begüm iyice mayıştı ve babası ile odasında uykuya dalmak istedi. Onları gönderdim. Sonunda kendime yeni yeni geldim.

Şu anda Buğra mızmızlanıyor. Ben uyumak için bu satırların son bulmasını bekliyorum.
Bana ve herkese iyi geceler.

2 yorum:

  1. Merhaba!!! Bloguma biraktigin yorum icin cok tesekkur ediyorum. Minik prenses kac yasinda cok merak ettim. Benim bal oglan 2,5 yasinda tam. Insallah 1 ay sonra da ikinci dogacak. Tabiki supriz yapmazsa. Sanirim cok yorucu iki kucuk cocuga bakmak. Suan gunlerim cok sakin, ama ikinci de gelince kosturma baslayacak sanirim:) Herseyin hayirlisi. Hollandadan sevgiler!!!

    YanıtlaSil
  2. Selma'cım Begüm 1 ay sonra 2,5 yaşında olacak.Buğra ise 1 aylık oldu bile. Evet canım çok yorucu oluyorlar. Ama sana yardımcı olacak biri olursa daha kolay geçer günler. Ben yalnız olduğum için fazla yoruluyorum. Umarım zamanında ve sağlıklı bir doğum olur canım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...