1 Şubat 2011

İki ayrı dünya...



İkisi de birbirinden çok farklı.
Begüm Başak burcu, Buğra ise Oğlak.
Begüm mülayim ve anaç bir yapıya sahip, Buğra cazgır ve inatçı.
Biri ne kadar huzur veriyorsa insanı diğeri bir o kadar huzurunu alıyor.

Yorucu, çok yorucu günler geçiriyoruz. Evde herşeyin dengesi değişti. Çok bunalıyorum. Deliriyorum, çıldırıyorum, hatta çileden çıkıyorum ama hala depresyona falan girmiyorum. Hani bunca şeyin ardından depresyon görünürya insana, işte bana görünmüyor. Bir gün dengeli geçiyor sanıyorsun, bir de bakıyorsun ki günün ilerleyen saatlerinde herşey yolunu şaşırmış. Sonunda saldım çayıra'yı oynuyorsun.

Zor mu diye soracak olursanız ! Evet çok zor ama bir o kadar da komik.Planlanan günle yaşanan gün arasında dağlar kadar fark oluyor. Biri ağlarken öbürü gülebiliyor mesela. Siz de ister istemez başlıyorsunuz yaşadığınız şeylerin rüzgarına kapılmaya.

İnsana ve hayata dair birçok şeyden uzak kalıyorsunuz mesela.
Bireysel keyiflerden tutun da, birlikte paylaşılan anlardan bile. Örneğin; ağız tadı ile bir kitap okuyamıyorsunuz veya eşinizle başbaşa bir kahve içemiyorsunuz. İşte bu kadar basit ve evde yapılan şeylerden bile uzak kalıyorsunuz. Sadece nefes alıyor ve yaşıyorsunuz. Belki bu yazdıklarım kimilerine göre bencilce veya abartı görünebilir ama öyle. Yapacak birşey yok.

Sonunda yaşadığınız bu anların tadını çıkarmaya karar verip zorlamıyorsunuz kendinizi. Kaptırıp gidiyorsunuz zaman sizi nereye götürürse.

Bu günlerimize ve evlatlarımız ile yaşadığımız her anımıza şükürler olsun. Onlarsız bir dünya düşünemiyorum artık. Elimde kalan en değerli şeyler onlar.Artık beni mutlu eden anlar onlarla dolu. İyi ki varsınız bebeklerim benim.


4 yorum:

  1. 2.çocukta depresyon riski azalıyor bence çünkü depresyona girecek kadar bile kendiyle kalamıyor insan:)

    kolay gelsin arkadaşım..

    YanıtlaSil
  2. Katılıyorum, insan hepsine yetiyorda bi kendine yetemiyor. Sağol canım hepimize kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  3. kendınle kalamak degıl de ben cok ozledıgıı farkedıyorum bebek sevmeı conku ılkler hızla buyumekte ve bız hala kızımızın bebeklıgını ozluyoruz 2. ılede bunuı gıdermıs olduk ee tabı artık deneyımlıyızde daha rahatız bundan sebep bence...

    YanıtlaSil
  4. Nohut oda aynen biz de çok özlüyoruz Begüm'ün bebekliğini. Ama koşuşturmaca içerisinde Buğra'nın tam da tadına varamıyoruz. Şöyle doya doya sevemiyorum bile. Begüm kıskanmasın diye.Anca o uyuduğu zaman.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...