18 Ocak 2011

Yeni yılın getirdikleri


Caillou izlerken böyle ciddi olunur.

Özge ablası ve Hayret teyzesi oğluşumu görmeye geldiler. Hoş Özge'nin yeni doğan bebeği tutma korkusu vardı ama Buğra ile bu korkusunu yendik.


Baba oğul pozlarına başladık bile

Meleğim, neden bebekler uyurlarken insana melekleri anımsatırlar acaba !


Buğra ve anneannesi

Babamızdan rica ettik ve oda bizi kırmayıp Begüm'ü Carrefour'a oynamaya götürdü. Hanım efendi işte bu kokoş hali ile oynamaya gitti. Bu kızda bir kokoşluk var. Kime çekmiş acaba !



Annesinin doğum günü pastasındaki mumları ondan önce üflemeye hevesli kızım

Dayı yeğenden en özel anlar diyelim


Ailemizi dörtledik ve tam bir çekirdek olduk

  

Babaanne ile

Dedesinin kucağında bizim ki. Dedesi biraz çekinerek tutsa da...


Yeğenim Zeynepece de doğum günümde esmer güzeli hali ile mest etti yine halasını.

Doğum günü masam diyelim. Çok iç açıcı görünmeyebilir ama henüz yeni doğum yapmış ve 2 çocuk annesi biri olarak elimden bu kadarı çıkabildi :)

Begüm dedesinin kucağında ki Baranı öpme peşinde

Zeynepece ile kuytu köşelerde misket oynarken


Baran dedesi ve dayısı ile oynarken

Sen güzelliğin ile beni mest ettin be oğlum.


Banyo sonrası şaşkınlık fırtınası. Keyifli bir banyo yaptı sanmayın sakın. Yıktı ortalığı.



Teyzesi telefonda konuşmaya çalışıyor fakat Begüm dinlermi! zorla balon şişirtme peşinde.

Dayısı dayanamayıp öpücük yağmuruna tutarken


Dayısı ve yengesi ile

Buğra, Semoş ve ben. Bendeniz bayaa bi yorgun görünüyorum ama durum ortada.

Dayanamayan teyzesi hafta sonu atladığı gibi geldi Afyon'dan ziyaretimize. Bayıldı bebişimize.



Sen bize yeni yıl hediyesisin miniğim.

Gül yanaklı ggüzel dudaklı oğlum.

Buğra'nın adını söyleyen yok pek evde. Begüm'ün seslenişiyle bebiş aşağı bebiş yukarı. Bizide alıştırdı bebiş demeye. Bu arada bu sevgi gösterilerine kanmayın acayip de kıskanıyoruz. Kıskanıyor ama asla arsızlık etmiyor. Tam tersi Buğra ağlar da ben duymazsam bana acayip kızıyor. Nerede isem tutup kolumdan doğru bebişin yanına.



Güzeller güzeli kızım, sen hep gül emi. Buğra doğalı 3 gün olmuştu ve Begüm'ün sıkıldığını farketmiştim.Birşeyler yapmak istiyordum ama Buğra 1. dakika bile fırsat vermiyor sürekli ağlıyordu. Tam da bu sırada bir dergide balona kağıtlar yapıştırarak balık yapma fikrini gördüm ve Begüm'e yapalım mı dedim. Tabi ki evet cevabının ardından başladık oynamaya. Kucağımda sürekli emen Buğra, elimde yapıştırı. Eeee ne yapasın 2 çocuklu olmak demek ki böyleymiş.


Anneeeem, pamuk gibiydin doğduğun an. Hoş hala öylesin, hala demek yanlış oldu aslında. Keza günden güne daha da beyazlaşıp pamuk gibi oldun çünkü.


Çekirdek ailemin yeni çekirdeği, sen bizi aramıza katılmakla çok mutlu ettin. Rabbim de hayatın boyunca seni mutlu etsin oğlum.


Doğduğu an işte böyleydi. Sürekli dil dışarıda kendileri sürekli emme peşinde.


Yakışıklı kocamın yakışıklı oğlu. Ayy ben sizi çok seviyorum yaa. Çok güzelsiniz maşallah :)


Babaannemiz ve dedemiz ile ilk pozlarımız


Halası, babaannesi, Ozan amcası ve Hilal yengesi ile aile fotoğrafı,




Yakışıklım benim. Rabbim korusun sizi. Öyle çok seviyorum ki sizi, ablanı ayrı seni ayrı. Dünyamın en güzel renklerisiniz siz.



Yeni yıla evde ailece girdik. Zaten 3 günlük bebekle program yapmamız imkansızdı. Hoş ben bu durumdan gayet memnundum. Dans ettik, yedik içtik, hediyelerimizi açtık, maytaplar yaktık e daha ne olsun. Tam bir yılbaşı idi bizim için.



Begüm ve Baran Buğra'nın yatağında oynarken.Malum Buğra beşiğinde ve bizim oda da yattığı için tadını çıkarabiliyorlar yatağın :)

2 yorum:

  1. maşallah oğlan büyümüş bile.. ve nasıl ak pak birşey olmuş..

    YanıtlaSil
  2. Sağol canım,büyüdü gerçekten. Erkek annesi olmak zormuş ama. Kızımdan sonra çok zor geldi. Herkes bana Begüm'ü büyütürken ''sen çocuk büyütüyorum deme'' derdi. Şimdi anlıyorum ne demek istediklerini. Kızım melek gibiymiş.Bu fırlama acayip yoruyor bizi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...