29 Ocak 2011

Buğra 1 aylık oldu...





Buğra dün itibari ile 1. ayını doldurdu. Oğlum tam 1 aylık oldu yani. Bu süre nasıl geçti derseniz ! Harala-gürele geçti derim.

Buğraya dair kısa notlar :
  • 3.620 gr. doğmuştu. Şu anda 4.800 gr. olmuş kilosu. Yani tamı tamına 1.200 gr. almış oğlum.
  • Boyu 49 cm. idi. Şimdi ise 55 cm olmuş.
  • Biraz mantar tabanlı pişiği var. Özel bir krem kullanıyoruz. Begüm'de de aynı sorunu yaşamıştım doğduğunda. Ciltlerinin aşırı hassas olmasından kaynaklanıyormuş.
  • Baş çevresi doğumda 36 cm'di. Şimdi ise 37,5 olmuş. Koca kafa ne olacak.
  • Uyku sorunumuz günden güne düzene girmeye başladı.
  • Boynunu çok iyi kullanıyor.
  • Bir de yüz üstü koltuğa koyduğumda nasıl yapıyorsa sırt üstü dönüyor. Buna ben dahil herkes şaşırıyor. Çünkü henüz 1 aylık.
  • Banyo yapmaktan nefret ediyor. Bugün banyosunu yaptırırken yıktı yine ortalığı.
  • Ablasının sesini duyunca gülümsüyor.
  • Onunla konuşulmasını istiyor. Ne zaman konuşmaya başlasam, kafasını bana doğru çevirip hareket etmeden beni izliyor.
  • Nerede olursam olayım, onun yanına gittiğim zaman tok olsa bile meme istiyor. Başlıyor yutkunmaya.
  • Emziği düştüğü anda ortalığı yıkıyor.
  • Uyurken gözlerinin tülbent tarzı bir örtü ile örtülmesi hoşuna gidiyor.

Oğlum, bitanem iyiki doğdun ve iyiki bizi tam bir çekirdek aile yaptın. Seni başta ablan olmak üzere hepimiz çok seviyoruz. Çok yakışıklısın maşallah bitanem. Rabbim sana, huzurlu, mutlu, sağlıklı ve bahtı açık bir ömür nasip etsin. Seni çok seviyorum bitanecik oğlum benim.

Bir kızım, bir oğlum ben daha ne isterim.

2 yorum:

  1. aynı pişik durumu bızdede var sız hangı kremı kullanıyorsunuz merak ettım aysenınkı gecmıstı ama oglanınkı ınatcı cıktı...

    YanıtlaSil
  2. Trosyd kullanıyorum canım. Begüm'de de aynı kremi kullanmıştım. İşe yarıyor. Buğra'nın pişiği geçti neredeyse.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...