13 Aralık 2010

Yıl başı havasını solumaya başlarken















Hafta içi ''hadi kızım gel seninle yeni yıl ağacımızı kuralım'' dedim. Bizim ki benden hevesli ama ne için olduğunun aslında farkında bile değil.Neyse, ağacı kurmaya başladık. Buraya kadar herşey güzel fakat süslemeye gelince, kullanmayı düşünmediğim eski süslere kadar herşeyi astırdı zorla ağaca. Ne yapalım bende gönlü olsun diye nasıl isterse öyle yaptım. Gitti odasından, eğlence mandallarını bile getirip ağaca tutturdu.

Fakat çok eğlendiğimizi söyleyebilirim. Biraz garip oldu ağaç ama neyse, bu sene kızımın istediği gibi olsun.

Evde biraz yılbaşı havası essin istedim. Birkaç yere, yılbaşını anımsatan minik objeler yerleştirdim. Yılbaşı çiçeklerimizi ve piyango biletimi de alınca tam olacak. Bu arada, hediyelerimizi, her sene yaptığım gibi ağacın altına şimdiden koyamadım ama olsun. Neden mi koyamadım ! Begüm tam bir hediye canavarı da ondan. Bayılır annesi gibi sağolsun, hediye paketi açmaya. Artık bu sene yılbaşı gecesi koyacağız hediyelerimizi.

Ağacın büyük süs toplarını, geri aldı. Neymiş onlar Begüm'ünmüş ve onlar ağacın etrafında, yerde duracaklarmış. O zaman kolaylıkla alıp oynabiliyorya.

Hazır aklıma gelmişken, ağacın etrafında ki trenler Begüm için değil, benim için. Bayılırım tren figürlerine çünkü. Bana hem estetik, hem de dekoratif gelmişlerdir herzaman.

2 yorum:

  1. çocuklar büyük keyif, hele ki beraberce yapılıyorsa o bile tek başına yeterli..

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle katılıyorum, onlarla beraber birşeyler yapıyor olmak insanı çoculuğuna geri taşıyor sanki.Ayrı bir dünya...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...