21 Aralık 2010

Yazacak çok konu, yükleyecek çok resim var



Offf ya,

yazacak çok konu, yükleyecek çok resim var. Bunun yanında acayip canımı acıtan birde kasılmalarım var. Bir haftadır her gün ''hıh şimdi doğuruyorum herhalde''  diye cümle kurmaktan yoruldum. Canım o kadar çok acıyor ki, artık doğsun istiyorum. Mide yanması, kramplar, bel ağrısı, solunum zorluğu, kasık ağrısı...Hepsinden önemlisi Begüm. Bütün bunların içinde eriyip gidiyorum.

Allah'dan dirençli bir yapım varda isyan edip bunalıma girmiyorum.

Evin temizliği, yemek, ütü, çamaşır vs.bütün işler bende. Herkes al artık bir kadın diyor ama...Bilmiyorlar ki benim nedenli cins biri olduğumu. Malum Oğlak burcuyum. Ben beğenmem öyle herkesin yaptığı temizliği falan . Hele iş yemeğe gelince, o konuda daha da temkinliyimdir. Zaten 1 kere gelen kadın gelmez bana birdaha. Ah şurayı unutmuşsun, ah bu olmamış kaçarlar kesin benden.

Bende zaten pek sevmem evimin üstünde başkasının elinin olmasını. Hoş şimdi böyle diyorum ama, iki çocuklu olunca ve başa çıkamadığım zamanlar yaşayınca fikrim de, tiniyetim de, zihniyetimde değişebilir.

Bugün Begüm de bende 10:30 da uyandık. Miiissss gibi taze sıkılmış portakal suyu eşliğinde, sucuklu yumurtalarımızla kahvaltımızı da yaptık. Sonra pepe'yi izledi ve attık kendimizi parka. Öyle eğlenmişiz ki saat'in 14:30 olduğunun farkına bile varmamışız.

Eve dönüp, küveti ağzına kadar doldurup, bir güzel bıcı bıcısınıda yaptı küçük hanım. Duş jelini banyo köpüğü sanıp tümünü boca etmiş küvete. Ohh banyo da, Begüm' de misler gibi kokuyordu.

O suyla oynarken bende tarhana çorbası pişirdim. Bir kase, içine ekmek de doğrayıp ben içirdim. Bir kase de küçük prensesip hüplete hüplete kendi içmek istedi ve içti. 2 kase  (bu arada kaseler bildiğini bizim çorba kaseleri, çocuk için olanı değil yani) çorbayı indirdi mideye anlayacağınız. Ardından odasına gidip ''anne men pispis''anne ben uyuyorum dedi kendi dilince. Benden bir öpücük aldı ve kapısını kapatmamı isteyip daldı uykusuna. Şu anda uyuyor. O uyuduğu için yazabiliyorum ya !

Akşam babaanneye balığa davetliyiz. Ohhh miss gibi balıklar kızımı bekliyor. Benim balıktan pek haz ettiğim söylenemez ama Begüm çok seviyor. Onun için ziyafet var yani akşama.

Şimdilik hoşçakalın, hamile anne de biraz uyumaya kaçıyor. Malum enerji lazım ...

3 yorum:

  1. bir avazda inşallah. :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir gün olmuş.. Size de kolaylıklar diliyorum.. En uyugn vakitte sağlıkla doğsun bebeğiniz.. siz de sağlıkla kucaklarsınız umarım.. sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Amin, guzel dilekleriniz icin cok tesekkur ederim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...