28 Aralık 2010

Hoşgeldin oğlum

Evet doğru duydunuz. Dün sabah 11 gibi sancılanmaya başladım.3 gibi hastaneye gittim ve 15:57 itibari ile oğlumuz Buğra doğdu.

Epidural normal bir doğum düşünürken, 40 dk. içinde nasıl olduğunu anlamadan gelen sık sancılar doğrultusunda doktoruma görünmek istedim. Oda beni acil ameliyathaneye aldı ve doğumun başlamış dedi.

Begüm de çektiklerimin yanında bu çok hızlı ve sürpriz bir doğum oldu. Allah olmayan ve isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu.

Şimdilik bu kadar. En kısa zamanda fotoğraflarla beraber buradayız.

3 yorum:

  1. MAŞALLAH NE GÜZEL OLMUŞ, hAYIRLI OLSUN. :)

    YanıtlaSil
  2. maşallah.. çok sevindim kolay olmasına ve en önemlisi sağlıklı olmanıza... gözünüz aydın

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim, Evet umduğumuzdan kolay oldu. Herkesin duaları sayesinde.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...