24 Aralık 2010

Geçen haftanın kısa bir özeti









Sen ne yakışıklısın yaaa, yerim senin o tombalak yanaklarını. Ayrıca bu fotoğrafa bayılıyorum..




Benim önerim ''Begüm odanı toplayalım mı ? '' , Begüm'ün cevabı '' ııııııııııı''. Sonra anne toplar...

Hayran olduğum kıvrım kıvrım saçlarının fotosunu çekmeden olmazdı...

Cumartesi günü Ozanlara davetliydik. Orada Defne ile baya bir oynadılar. O güne ait fotoğrafları da eklemeden geçemedim.

Pazar günü ise ailece yapılan keyifli ve eğlenceli kahvaltımızdan bir kare.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

2 yorum:

  1. ne sıcak bir eviniz var maşallah.. yılbaşı ağacı da iyice sıcak bir hava vermiş.. dilerim sıcacık da bir yıl olur önünüzde sevgielr.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Deli anne. Ben çok seviyorum yılbaşı hazırlıklarını, çocukluğumdan beri böyle hep. Umarım hepimiz için mükemmel bir sene olur.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...