24 Kasım 2010

Kurban bayramı + 9 gün tatil...

Kurban bayramı sabahında böyle mahmurdu prenses

 

Sonrasında bayramlıkları giydirildi ve babaanneye gitmek için hazır ve nazır bir biçimde bekledi benim de hazırlanmamı.



Babaanneye geldik, onunla oynadık. Halalar, büyükbabaanne ve dede ile hep beraber keyifli bir bayram günü geçirdik.



Bayramın diğer bir günü Nursenler bizi boğaz manzaralı harika bir gezinti parkına götürdüler.Tema Vakfı Otağ Parkı (Tema Vakfı Vehbi Koç Doğa Kültür Merkezi Otağtepe Kavacık İstanbul Tel : 0 216 308 75 86) Beraber gezdik, birşeyler atıştırdık ( Bu arada orada yiyecek namına hiç birşey bulamayacağınız için tavsiyem giderken yanınıza yiyecek birşey almanız ), bol bol güzelim İstanbul boğaz manzarasının fotoğrafını çektik.



Begüm poz vermek için merdivenleri tırmanırken




Yakışıklı sevgilim benim, her haline ayrı bir hayranım senin. Seni çok seviyorum be kocam :)


Burada da bendeniz. Çok şişko gibi görünebilirim ama 8 aylık hamile olmama rağmen sadece 4 kilo aldım. Yani fotoda göründüğü gibi şişko değilim. Tabi Begüm'e hamileliğimden kalan 8 kiloyu saymıyorum ..:)





Yakışıklı Baran annesinin kollarında.

Bayramın 1. günü malumunuz, kurban kes, doğra, poşetle, paylara ayır, dolabına kaldırla gece 3 de bitti işim. Zaten kayınvalidemlerle beraber kestiğimiz için, sevgili kahvaltı sonrası gitti. Biz Begüm'le beraber 5 gibi oradaydık. O saatten sonra ye, iç, bayramlaş derken eve dönüşümüz saat 9'u, benim etlerle boğuşmam gece 3'ü buldu işte. Diğer günler ise 2. gün kardeşim geldi, 3. gün İzmirden Mesut'lar geldi, İskenderundan Şirin yengeler geldi derken bir bayramı da böylece geçirmiş olduk.

Bizim için dolu dolu, keyifli günlerdi. Babamız da evde olduğu için çok keyifliydik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...