19 Ekim 2010

Sevgili gidince :((


Bu sabah'a karşı 5 sularında sevgiliyi iş için Suriye'ye uğurladık. Pazar gününe kadar ayrıyız. Ayarlayablirse cuma günü dönmeye çalışacak. İnşallah tabii.

Sabah oldu, Begüm uyandı, ilk sorusu ''anne baba yok'' yani babam nerde ? Ben de ona, baba iş için uçağa binip gitti. Hafta sonu dönecek dedim. O da camdan dışarı bakıp, uçak görmeye çalışarak gök yüzüne el salladı. Onun bu herşeye ve her duruma karşı olan kolay adaptasyon durumuna hayranım.

Bende onu bugün Emoşlara götürdüm. Funda'nın oğlu Poyraz ile oynadılar. En azından eğlenmiş oldu meleğim. Onun için illa çocuk olmasına gerek yok. Büyüklerle olmaktan da aynı şekilde ve aynı ölçü de keyif alıyor.

Aşkım, sevgilim ,bitanem...Anneannemin deyimiyle ''beyim'' :)) seni şimdiden çok özledim.

2 yorum:

  1. inanmayacaksin ama ilk defa yorum yapmanin keyfi bir yana ilk defa nasil yorum birakacagimi kesfettim :) bugune kadar yorum birakamamin nedeni de buydu zaten :) allah kavustursun, ben de begumu cok ozledim, gorustugumuzde mumkunse bol bol oynamak istiyorum biriniz baran i oyalarsa :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim tatlım.Eeeee artık öğrendiğine göre yorumlarını dört gözle bekliyor olacağız. Begüm de sizi özledi. Özellikle Baran'ı tabi ki :)) Begüm'le oynamaya gelince, ben Baran'la oynamaya hazırım. Siz de hala yeğen artık takılırsınız...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...