7 Ekim 2010

Ev dandini....



Ev dandini; neden mi ? çünkü oğlumuz doğmadan derin temizliğe kalkıştım ve bu gün halı yıkama firmasını çağırıp bütün evin halılarını yıkattım. İçim rahatladı ama bedenim bitti. Yıkamaları tam 6 saat sürdü. Bütün eşyalar, alt alta,üst üste her yer herde. Bana afakanlar bastı tabi. Bir yandan adamlar temizliyor, diğer yandan ben kaldırılan eşyaları cifleyip temizleme derdinde. Hepsinin ötesinde şiddetli gribim. Annem geldi sağolsun ve Begüm'ü parka götürdü. Bu sayede daha kolay atlatıldı en azından günün yarısı. Ama hasta olmak ve hasta iken bir şeyler yapmak zorunda olmak insanı tüketiyor.

Neyse netice de ; öyle yada böyle bugün bütün halılarım tertemiz oldu ve ev misss gibi temizlik koktu. Yarın temizliğe duvarlar, perdeler ve camlarla devam. Haydi bana kolay gelsin...

Not : Bu kadar işle bedenimi gereğinden fazla yoruyorum farkındayım, umarım erken falan doğurmam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...